Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Er ikke spark men dunking nederst i underlivet.. Hva er det for noe da?? Begynnte for en times tid siden og er sikkert 30 dunk i minuttet... dunk-dunk-dunk. På akkurat samme plass... Ikke vondt i det hele tatt men bare "irriterende".... vet at det ikke er spark da hun ligger med hodet ned og det er såå langt nede det dunker...+ kjenner spark oppe på magen... Bare småekkelt da jeg ikke vet hva det er...( 32 + 4 )
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Iiiiiingen som har noen kloke ord å si???
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Kanskje ungen din hikker? Har sånne dunke lyder jeg og av og til og har trodd at det er ungen som hikker!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 er det muuulig??? :-) haha... dakars lillepia hvis hun hikker så intens.. men er så og si stoppet nå så KAN jo være det.. Har ingen andre ideèr så satser på den. trygg og go!
Maren-mi Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror også det er hikking. Jeg har hatt det sånn maaange ganger, og ment det var hikking :-) Men ring føden om du fremdeles er usikker :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 HI :-) Takk for alle enige svar :-) Trygg nå... Må jo si det er en smuuule skøy at det kjennes sånn ut og at det kjennes SÅ godt... Men er vel normalt siden de drikker forstervann hele tiden +++ Stoppet nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå