Gå til innhold

Til dere som svarte meg ang å gå over til flaske;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare takke så mye for all hjelp;)

I dag har vi vært på helsestasjonen og de sa at jeg har tatt den riktige avgjørelsen ved å gi henne flaske heretter;) Ble såå glad for å høre det! De sa at ho skal være en mett og fornøyd liten jente, ikke sulten og ufornøyd bare fordi jeg ville amme!

Føler meg så mye bedre nå, takket være dere her inne! Følte meg veldig mislykket i går da jeg skrev innelgget, men etter å ha lest alle svarene, så ser jeg jo at det å slutte å amme ikke tilsier at jeg er en dårligere mor!;) Jeg skal ikke ha dårlig samvittighet! Jeg gjør jo bare det som er best for jenta mi, nemlig å sikre henne en mett mage;)

Veldig godt å ha noen å spørre når noe er vanskelig. Dessuten er det masse støtte og gode ord å få fra dere som svarte meg! TUSEN TAKK:)

Mange klemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har kommet til et valg og at du kjenner at det er det beste for både deg og babyen din. Nå får nok både mor og baby det bedre :-)

Skrevet

Så fint at du fikk støtte fra helsestasjonen. Det hjalp mye på min samvittighet at de sa at jeg gjorde et rett valg! Sanne og jeg har like mye kos med flasken om morgen og kvelden, og hun hyler av fryd når hun ser melkeflasken sin. Du er en god mor, Maria, fordi du setter babyens behov foran ditt eget. Nå kan Tore være med på matingen også. Vil tipse deg om HIPP erstatingen. Vi har prøvd NAN, Collett og Hipp. Hun gulpet mye mindre av HIPP og den lukter ikke så vondt. Kjempe flott og lykke til!

Skrevet

Var godt å høre:)

Skrevet

Hei;) ja, er veldig godt endelig å ta et valg! Rart det skal gjøre så vondt å ikke kunne amme mer! Flott at dem støttet deg i ditt valg også;) Har veldig mye å si!

Men er som du nevner.. må selvfølgelig sette Julia sitt behov først;)

Så morosmt at Sanne liker flaska si sååå godt;) Skal prøve Hipp jeg, for Julia er en gulpejente..hehe! Kommer til å pumpe meg i en mnd til.. det anbefalte dem om jeg ville. Og etter det vil jeg nok gå over til mme!

Stor klem

Skrevet

Sanne gulpet maaaaasssssseeeee av NAN og fikk skikkelig vondt i magen. Collett gulpet hun mindre av, men når hun gulpet så luktet det sinnsykt surt og gulpeflekkene gikk ikke av i vasken. HIPP er supert i hvertfall! Jeg hadde dårlig samvittighet lenge over ammingen, men samtidig så skjønte jeg jo at det ikke gikk. Mistet all melken i løpet av en uke bare og hadde aldri spreng. Måtte gå på en 8 ukers antibiotika kur også (pga hormonutslett i ansiktet) da hun startet med flaske og da kunne hun ikke drikke melken. Ikke slit deg ut med pumpingen, men ta heller tilvenningen fra mm til mme over lang tid. Det er det beste for Julia sin mage:-)

Ellers fikk jeg masse hjelp av jentene på flaskedebatten her på dib.....Masse gode tips der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...