Gå til innhold

vinterdress til babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt kommer til å være 9-11mnd i des-feb, jeg ser for meg at vi kanskje kommer til å vere litt mer ute enn bare i vogna på trilleturene.

Hvilken dress eller yttertøy vil dere anbefale å kjøpe, vi bor på vestlandet med fuktige vintrer, og sjelden mer enn 5 kuldegrader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har fått inn en veldig fin "bamsedress" på Lindex, som er av bevernylon. Den ser veldig bra ut, men jeg har ikke fått prøvd den ennå...

Skrevet

Hei dukkemamma

Er på utkikk etter en slik bamsedress. Kjøpt den nå???

Skrevet

Jeg har kjøpt reflex dress og skal ha en ekstra fleecedress under på de kaldeste dagenei tillegg til ull. Nå på høsten har jeg kjøpt en dress med fleecefor fra cubus som hun skal ha til hjemmebruk når hun ikke er i bhg.

Skrevet

Pass på at dressen du kjøper ikke er for tykk. Da blir det så vanskelig å bevege seg.

 

Hvis du er heldig kan du finne Reima vår/høstdress på salg nå. Med ull under holder den ihvertfall til 5 kuldegrader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...