silly sally Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Lillegutt kommer til å være 9-11mnd i des-feb, jeg ser for meg at vi kanskje kommer til å vere litt mer ute enn bare i vogna på trilleturene. Hvilken dress eller yttertøy vil dere anbefale å kjøpe, vi bor på vestlandet med fuktige vintrer, og sjelden mer enn 5 kuldegrader.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 De har fått inn en veldig fin "bamsedress" på Lindex, som er av bevernylon. Den ser veldig bra ut, men jeg har ikke fått prøvd den ennå...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hei dukkemamma Er på utkikk etter en slik bamsedress. Kjøpt den nå???
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg har kjøpt reflex dress og skal ha en ekstra fleecedress under på de kaldeste dagenei tillegg til ull. Nå på høsten har jeg kjøpt en dress med fleecefor fra cubus som hun skal ha til hjemmebruk når hun ikke er i bhg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Pass på at dressen du kjøper ikke er for tykk. Da blir det så vanskelig å bevege seg. Hvis du er heldig kan du finne Reima vår/høstdress på salg nå. Med ull under holder den ihvertfall til 5 kuldegrader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå