Gjest ->>- Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Javisst. I Picasa gjør du det selv, om du har bildet i digitalversjon - picasa.google.com, gratis nedlasting. De fleste andre bildebehandlingsprogrammer har også denne funksjonaliteten (i hvert fall svart/hvitt, ikke alltid sepia).
Candy girrrl Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Så flott. Og det er ikke noen heksekunst for en datanerd altså??
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Et lite utenomspørsmål: Liker du Marian Keyes?
Hiv o'hoi Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Takk for tipsom Picasa!! Men.. Jeg forandret litt på et bilde nå.. lagret det,men da kom det opp at bildet ikke kunne lagres og nå er det borte...? Hvordan lagre et bilde etter at man har endret på det?
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Må man ikke velge "lagre som" da, eller "save as" for å ikke overskrive (?) originalfilen?
Candy girrrl Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Hehe.. jeg har lest bøkene. Nick er hentet fra siste bok ja. En riktig bokorm jeg. Og søt.. )
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Hihi, tenkte meg det måtte være noe sånt;) Elsker den siste boken, *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå