Gå til innhold

Hjelp :-)


Jøsses :-)

Anbefalte innlegg

Har akkurat funnet ut at det er et lite frø på vei til å bli et menneske inni meg - det er merkelig. Vi har nettopp tatt ut spiralen og skulle begynne nå :-) Har termin ca 25.april 2008.

Spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan skje fort =) Me gifta oss for to mnd siden, og eg slutta då på pillene. Me ska bare ta det med ro og se ka så skjer, men nå e eg visst 5 - 6 uker på vei... Kjempe gøy! Ska te legen på fredag og få "endelig" termin då. Men har ein plass mellom 22. og 28. april. Koss e du i formen? Eg kjenne bare litt mens smerter, og e litt ekstra trøtt. Ellers heilt fin i formen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å høre JØSSES :-) Velkommen i klubben!! her kommer det nok mange fine april barn ja :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

så hyggelig å høre at det er noen flere her som har termin like sent i april som jeg (26. april)

giftet meg for 6 uker siden og sluttet på pillen etter bryllupsreisen, så dette gikk fort :-) håper at alt går bra fremover, er i fin form foruten litt mensmurring og litt vondt i korsryggen.

 

Har dere barn fra før? er mitt første, så er litt nervøs har liksom ikke helt gått opp for meg enda!!

 

babyklar_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj... det gikk jemmen fort for dere.. vi har prøvd i nesten 2 år... og nå har det endelig skjedd... jeg har ett mirakel i magen :D termin ca 25 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...