Mia_I Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 fra man har spist noe babyen ikke tåler, til den får vondt i magen? Prøver å finne ut hva det er jeg har spist i dag som hun får vondt av, men finner ikke helt ut av det.. Har ikke spist noe nytt, bortsett fra eplesyltetøy - burde vel være ok? Eller ikke.. :-)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 I følge helsesøstra kan det gå bare noen få timer, og opp til 12-13 timer :S Min gutt reagerte på tomatsuppe da jeg amma han
beibiboom Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 kan ikke helt svare på spm ditt, men vil bare si at sukkervann fungerte glimrende her i går kveld for å løse opp i opphopningen av luft. ikke lenge etter, mens vi masserte mageb hennes, kom en SKIKKELIG mannepromp, he he...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Sukkervann: 1 dl vann og 2-3 ss sukker... Kokes opp og avkjøles til riktig temp. Gi 2-3 ts
Mia_I Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Takker! Nå har hun endelig sovna, men får prøve sukkervann neste gang. Hvis jeg ikke finner ut hva som forårsaker dette, da.
Kaia25 Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Grønne epler kan gi luft i magen, kanskje syltetøyet er laget av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå