ls83 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 jeg tok en cb som var svaak positiv på ikm dagen,men tre dager etter kom tr.. jeg mener å ha lest et sted at en skal oppsøke lege hvis en får positiv test, men mensen kom jo,så kan vel ikke behøve det da... det er ikke noe de får gjordt,, tror ikke helt på testen..
Tasselur Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hm, jeg ville ha tatt en ny g-test nå, hvis jeg var deg. For det er mulig å være gravid selv om man har blødning. Er testen negativ nå så har du vel mest sannsynlig hatt en tidligtidlig SA. Er den positiv fremdeles så bør du kontakte lege. Hvis du har hatt en tidlig SA så kan den være positiv enda selv om graviditeten ikke har utviklet seg, dvs hcg er på vei ned. Blodprøver hos lege kan bekrefte dette. Og så er det jo endel som har blødning selv om de er gravide, og da vil også blodprøve hos lege vise dette. Evt så kan du ha is i magen og ta en til om en stund hvis den du tar nå er positiv. Lykke til!
ls83 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 hei tasselur.. jeg tok en test cb test i går,den var negativ... blør en del med klumper... har mistet i uke 14 i mai. da fikk jeg en klar cb test... men de som tester positivt også kommer tr... hvis de får en negativ test etter noen dager, trenger vel ikke dra til lege da???
Gullblomst Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Nei, du trenger nok ikke lege denne gangen. Jeg opplevde det samme for noen måneder siden. Jeg testet ikke, men legen som hadde tatt noen prøver i forbindelse med utredningen, fortalte meg det i ettertid; at jeg på et tidspunkt i den pp hadde vært gravid, men mistet tidlig . Jeg fikk vite dette da var jeg ferdig med mensen, som kom på ca normal tid. Han mente ikke at det var behov for noe undersøkelse, da kroppen ordner opp selv ved slike tidlige graviditeter som går til grunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå