Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Skal kjøpe meg ny voksi-pose og lurer på om noen har erfaring med hvilken av de to modellene som er best? Hadde voksi classic til min første sønn for 9 år siden og var kjempefornøyd, men nå er det jo kommet en ny modell som blant annet er lengre. Er denne like varm og fungerer klipsene like bra som snøringene?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei! Lurer på akkurat det samme som deg, men ser du ikke har fått noen svar.. Selv har jeg ingen erfaring med Voksi-posene, men har hørt at Activ 0-6 år skal gå ut av produksjon. Hvor lenge brukte sønnen din Classic-posen? Har hørt man kan bruke den opp til 4 år. Lurer litt på om ikke snorer er bedre enn klips da snorer antakelig gjør posen lettere justerbar? Håper på gode råd!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 dette lurer eg og på? ingen som veit??
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg snakket med en fra butikken Barnemagasinet i Oslo og han anbefalte den gamle typen (Classic) da det var mye enklere å justere den posen som har snorer enn den med clips. Dessuten er Classic-posen større og for meg som har stor vogn er det like greit da. Har fått en i gave av min mor og gleder meg til å ta den i bruk etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå