Gå til innhold

Voksi classic eller aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny voksi-pose og lurer på om noen har erfaring med hvilken av de to modellene som er best? Hadde voksi classic til min første sønn for 9 år siden og var kjempefornøyd, men nå er det jo kommet en ny modell som blant annet er lengre. Er denne like varm og fungerer klipsene like bra som snøringene?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lurer på akkurat det samme som deg, men ser du ikke har fått noen svar.. Selv har jeg ingen erfaring med Voksi-posene, men har hørt at Activ 0-6 år skal gå ut av produksjon. Hvor lenge brukte sønnen din Classic-posen? Har hørt man kan bruke den opp til 4 år.

Lurer litt på om ikke snorer er bedre enn klips da snorer antakelig gjør posen lettere justerbar?

Håper på gode råd!

• 2 uker senere...
Skrevet

dette lurer eg og på? ingen som veit??

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg snakket med en fra butikken Barnemagasinet i Oslo og han anbefalte den gamle typen (Classic) da det var mye enklere å justere den posen som har snorer enn den med clips. Dessuten er Classic-posen større og for meg som har stor vogn er det like greit da. Har fått en i gave av min mor og gleder meg til å ta den i bruk etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...