Gå til innhold

Noen som har peiling på fotsoneterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Det sies jo at sonene under foten reflekterer organene i kroppen. Jeg har vært øm under høyre hel to uker nå. Leste i en bok at dette da gjelder bekken og underliv. Fikk da litt angst for at det skal være noe galt her som gjør det enda vanskeligere å bli gravid. Noen av dere som har peiling??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!

Det er jo oppløftende.

Jeg trodde bare det gikk begge veier. At du kan stimulere orgenene med å trykke under foten, men også at hvis du er øm/har vondt under foten så kan det bety at du har betennelse i et organ eller noe???

Skrevet

Terapeutene kjenner det på foten når du presser, hvor hen i kroppen du har noe som "trykker". Jeg hadde to behandlinger på datra mi for kolikk, og terapeuten sa med en gang hun begynte å massere at hun kjente at hun hadde litt trøbbel med mellomgulvet eller tykktarmen, husker ikke helt akkurat hva det var. Datra mi ble mye bedre etter første behandling, men ikke helt bra, og stakkars liten; som hun skreik! Det var fælt å høre på, helt tydelig at hun hadde plager ja! På andre behandling var det samme greia, hun skreik og skreik, men så sier plutselig terapeuten at "nå slipper det!" og der slutta jentungen å skrike! Jeg var målløs.. Og god blei hun. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...