bringebærjenta-4.jenta Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg er 14+6 og har begynt å få kynnere nå. I de to tidligere svangerskapene fikk jeg ikke det før ca. uke 30. Er det noen flere som har hatt det så tidlig?
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 joda, er gravid med nr to og hatt dem siden uke 10, men hverken jm eller lege reagerer noe særlig, normalt for flergangsfødende får jeg beskjed om.
Lejonet Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Er gravid med nr 4 i uke 15, og tror det er kynnere jeg har, uten at jeg er sikker. Har faktisk aldri hatt det (ihvertfall ikke som merkes) før...
Buick Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Eg er 3.gongs og har hatt det lenge allereie, men heldigvis ikkje så kraftig. Er no 16+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå