Lilje74 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hva mener dere om dette... Sitter med søknaden nå for min datter som blir ett år i begynnelsen av september... Har det noe å si om barnehagen er privat eller offentlig?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 jeg har privat og mitt "problem" er at de faktisk har stengt mer enn 35 dager i året (inneklemte dager, hele juli, påske, planlegging etc) dette er mye mer enn min ferie. kommunale har gjerne en alternativ barnehage som er åpen f.eks i juli så det er et av mine argument mot privat.. men ellers har vel ofte de private færre barn og dermed mindre utsatt for omgangssyke, mer koselig miljø etc.. men ellers tror jeg det avhenger fra barnehage til barnehage..
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Private barnehager er ikke nødvendigvis mindre enn de kommunale. Her jeg bor er de ihvertfall ikke det. Problemet med noen private barnehager er at de har mer fri i ferier ol, så kan være vanskelig å få kabalen til å gå opp. Det kan også være krav om mer foreldre deltagelse/dugnader i private barnehager. Men ellers er det ingen forskjeller. Private kan ofte ha mer tema- barnehager og de er oftere av nyere dato.
så var vi 4 Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg går konsekvent for kommunale bhg, for de har som det nevnes mer åpent. I tillegg er min erfaring ikke like positiv når det kommer til private barnehager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå