Gå til innhold

er det noen her som har kjøpt brukte barnevogner ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert litt det vi nå ... men ikke eldre en 1 år .. !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en brukt vogn te berta som kosta 500 kr så den va en deeeel år gammel for å si sånn, og jeg e kjempefornøyd med den! Bremsene e tipp topp og trekkene og bagen så nesten nytt ut. så jeg hadde anbefalt å kjøpe en brukt en. Vår va ihvertfall veldig bra :)

Skrevet

jeg har kjøpt 2 vogner brukt er veldig fornøyd. de var begge 2006 mod.

Skrevet

Ja, har gjort det tre ganger totalt og vært kjempefornøyd hver gang:-) Du må jo ikke kjøpe en brukt vogn om du ser den og ikke liker den:-)

Skrevet

ja, 2 ganger.. har ikke noe å klage på.

Skrevet

Ja, en kombivogn og en bag. Knallfornøyd med begge deler. Ser nesten ikke brukt ut.

Skrevet

Nope, har ikke men skulle ønske jeg gjorde. Noe så dyrt som egentlig ikke er spes viktig annet enn "mammas" preferanse og snobberi. Hehe. Trodde aldri jeg skulle si det men skal iallefall kjøpe brukt til neste. (om det blir noen neste.. siden jeg hatet vognen jeg kjøpte til nr.1 tok jeg ikke spes godt vare på den...) Seff pent brukt da, og den må jo være god for ungen.

Skrevet

Jepp, alle vognene har jeg kjøpt brukt. Fra 1-5 år gamle. Helt ålreit det. får samme vogn til en brøkdel av prisen=) Veldig smart synes nå jeg!

Skrevet

kjøpte en kombivogn og en sportsvogn brukt for vel 1800kr, de var nok en del år! men ingenting å klage på, var nok ikke de mest moderne, men var kjempepraktisk... nå har solgt dem å kjøpt en 06model phil å teds vogn for halv pris av hva den egentlig koster!!å jeg er storfornøyd:)

Skrevet

Jeg har!

Flere ganger, og har alltid blitt fornøyd!

Skrevet

Ja,sovevogn til bhg.knallfornøyd..Har bare brukt den etter vi kjøpte,enda han ikke er startet i bhg;)

Skrevet

kunne tenke meg og kjøpe en quinny freestyle 3xl med softbag...men hvo får jeg kjøpt det brukt ... begynner og få dårlig tid snart ... hehe =)

Skrevet

Kjøpte en ett år gammel Teutonia Y2K/2 i 2004, og har brukt den masse til to barn. Fungerer fremdeles kjempefint!

Skrevet

er masse billige quinny freestyle 3 xl på finn.no

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...