Gå til innhold

ny her..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Tusen takk! Er ikke helt sikker, men ca 2-3 uker tror jeg. Skal til lege 13 september og får vel vite mer nøyaktig da tenker jeg:0) Du du da? Jeg bor i askim, hvor i indre østfold bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg faktisk ikke så langt unna... ca på den andre siden av glomma bare:) spydeberg for å være helt eksakt.. planlagt eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, moro:o) Det var planlagt, men hadde troddd at det skulle ta litt lengre tid.. Har jo hørt om alle som bruker så lang tid på å bli gravide når de har gått på p-piller lenge. Når skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske så individuelt, jeg brukte ikke lang tid, ble gravid i 3 pp. jeg skal ha i slutten av april en gang. har ikke vært hos legen å fått noen dato. jeg går i min 5. uke nå så det er langt igjen:/ men håper at alt går bra. har du fortalt det til noen enda? hvordan tok de det? har bare fortalt det til de nærmeste vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal vi nok ha sånn tålig likt, etter mine beregninger så skal jeg også ha i slutten av april, Skal til lege 13 september. Det er veldig lenge igjen, men samtidig så er det litt godt å få litt tid til å venne seg til det å bli foreldre. Er dette din første? Ja vi har fortalt det til de nærmeste. Mamma tok helt av, hun ønsker seg så ille et barnebarn se:o) Har bare fått positve reaksjoner heldigvis. Men vi venter jo med å gjøre det offisielt for venner og sånn i og med at det er såpass tidlig. Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er min første ja, men jeg har mistet en gang så det blir spennende å se hvordan dette går.. jeg kan si såpass at jeg er mellom 25-30 års alderen. med tanke på at vi bor så nærme kan det være at vi vet hvem hverandre er:) hvor i alders skalaen ligger du? har ikke bestilt hos legen enda jeg, men skal det snart. får ikke kontroll før i 8.-9. uke, men kanskje jeg kan få før... det er godt med positive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja da skjønner jeg at du er spent. Jeg har aldri vært gravid før så jeg har faktisk ikke tenkt på det at man kan miste. Men sånt kan man jo heller ikke styre. Men jeg skjønner at du vil ha en sjekk litt tidligere. Da er vi i samme aldersgruppe da:0) Jeg er ikke opprinnelig fra askim, er fra rakkestad så jeg kjenner ikke så mange i spydeberg men man vet jo aldri:0) kjempegøy at det er noen fra distriktet som skal ha samtidig!.=) Vet ikke om noen som skal ha enda. Jobber du eller studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig ikke fra spydeberg, er innflytter:)

jeg jobber.

vet om noen i distriktet som skal ha, men de er enten veldig nær fødsel eller godt over "fare" tiden.. det berømte 3mnd.

så da er det morro å møte noen som er i samme båt som en, som er like fersk i graviditeten.. hvordan er formen din? vet du eksakt hvor langt du er på vei eller? utifra siste menstruasjons første dag..

jeg er 4+5 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jobber jeg også. Ja ikke sant.:0) Blir jo perfekt tid å få barn på da! Formen er veldig bra faktisk, har ikke merka noe bortsett fra litt ømme bryster og mensmurring i magen. Jeg trodde at det var mensen som var på vei først, men i og med at den ikke kom så måtte jeg ta en teset. Er litt usikker faktisk, men har sjekka på diverse terminkalkulatorer så da er visstnok termin 28 april. Da er jeg vel ca litt over 4 uker. Hvordan er formen din da? Håper jeg slipper å bli kvalm.. Har hørt at det er helt forferdelig. Når bør man fortelle det på jobben? er det noen grense for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt forskjellig på meg, ang termindatoer.. noen sier 25. andre 27. eller 28. så jeg vet ikke hvem jeg skal følge.. hadde mens sist den 20. juli... krysser bare for at det går bra.. når det kommer til jobb er det vell litt så som så, det kommer litt an på hva du jobber med.. er det ting i jobben som kan gjøre skade eller som ikke er så bra for graviditeten, bør man si ifra med en gang, syns jeg.. sånn at det ikke blir noen sure miner bl.a.. det er jo taushetsplikt på alle jobber, så du kan si det til sjefen evt, sånn at han/hun er klar over det. jeg har sagt det til min sjef, men det er pga hva jeg har vært igjen om tidligere osv. formen min er bra.. føler meg ikke gravid:( .. har ikke noe spes ømme pupper, kjenner det i magen, men vet ikke om det er noe farlig, blir litt mer vaar på ting så lenge jeg har mistet en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da blir det spennende å se vettu:0) Jeg tenkte jeg skulle fortelle det etter at jeg har vært hos lege. Etter 13 september. Må liksom gi arbeidsgiver litt tid til å finne en erstatter for meg. Har en jobb som gjør at det er vanskelig å få tak i erstattere. Regner med at sjefen kommer til å bli rimelig stressa, men det kan man jo ikke gjøre noe med. De symptomene kommer helt sikkert etter hvert, føler meg ikke veldig gravid jeg heller, men jeg skjønner at du blir bekymret når du har mistet før. Bor dere i hus eller leilighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor i hus, dere da?

var hos legen idag å tok en test der, den var positiv, fikk ikke time før uti oktober, men jeg regner med å få et brev i posten snart at den er blitt bytta til tidligere...håper på det el så kanskje legen sku be om en tidligere ul... så det blir spennende å se hva som skjer.. det er ikke så lenge til 13. september da, så det går sikkert bra det vell.. det er egentlig ikke ditt problem an erstatteren, graviditeten er viktigere:) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!.o)

Vi bor i hus vi også, akkurat kjøpt så det er nok å gjøre! Men ille moro da!.=) Hehe, nei jeg vet egentlig det, bare veit at sjefen kommer til å bli skikkelig stressa. Hvor kommer du egentlig i fra? Hvis jeg kan spørre om det. Du sa du var inflytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er egentlig fra askim, så jeg flyttet ikke så langt.. hehe.

hvordan er det formen din nå?

har no skikkelig vondt i magen innimellom, noe som ikke er noe artig, begynner bekymringen igjen... men jeg blør ikke, så håper at det går bra.

så morro at dere har kjøpt hus også at det er litt å gjøre, da går tiden mye forterre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei det vakke langt!.O) Jeg har også vondt i magen, akkurat som om jeg skal få mensen. Håper jeg slipper kvalmen som mange sliter med. Så lenge man ikke blør så er jo alt i orden! Men det er visstnok helt vanlig etter som jeg har skjønt. Måtte ta en ny test i dag og den var sterk positiv:0) Må sjekke vettu! Har dere vært sammen lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...