Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 jeg blir så lei! fremmende folk kommer å sier til meg "du er jo for ung til å være gravid!" hallooo, her står jeg med mage og kjenner ungen ligger å sparker inni meg, det er vel ingen tvil om at jeg ikke er for ung til å være gravid! nå har jeg faktisk vært gravid i over seks måneder og jeg vil ikke høre at jeg ikke er gammel nok, jeg har faen meg vært kjønnsmoden i mange år!! hva veit vel andr eom jeg har livsærfaring til å ta meg av et barn? livsærfaring får man så lenge man lever! jeg gleder meg over den lille i magen min og jeg veit at jeg kommer til å bli en fantastisk mor! hva er det som får fremmede folk til å tro at de har noen som helst rett til å komme å fortelle meg noe som helst om min graviditet?! tror de at jeg ikke vurderte situasjonen da jeg fant ut at jeg var stroppen, kanskje? HÆÆÆÆ?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hehe! Sant det du sier. Go girl
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Neste gang de sier "du er for ung til å være gravid" så svar "hvordan kan jeg være for ung til å være gravid når jeg faktisk er gravid da?" det er bare 2 ting som skal til for å bli gravid: ha sex og være kjønnsmoden. Noe verre hokus-pokus er det ikke!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Ja!Jeg skjønner ikke folk tør!! Hvorfor skal alle fortelle meg når det passer meg å få mine barn? Greit det passa ikke de å få barn da de var 20, men det driter vell jeg i.Passer meg utmerket. Jeg synes det er gammelt å få barn når man er 40, men om jeg ser ei gammel dame med mage går jeg ikke bort å sier : Du hallo, er ikke du litt for gammel du da?Skulle kanskje starta litt tidligere? At ikke folk bare kan passe på seg selv..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Det å være kjønnsmoden er vel ikke likestilt med å være moden på andre områder. Da hadde vi jo hatt en hel drøss med barnebruder som de har i visse andre land vi har hørt om.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Hehe.. Nei. Men, så finnes det vell damer på 35 som ikke skulle ha vært mammaer?På samme måte som det finnes noen på 16 som ikke skulle blitt det. Det er jo bare fakta,Finnes mammaer uansett alder som ikke skulle ha hatt barn. Bare mange har funnet ut at de lever i den trua om at det er bare unge mammaer som driter seg ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå