Gå til innhold

Jippiiiii!Har fått barnehageplass:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er sikkert dritt lei av slike innlegg som dette, men jeg er så utrolig glad og deler gleden med dere allikevel. Dette har hengt over meg siden februar og nå løste det seg endelig. Kan nyte resten av permen nå frem til oktober:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Heldiggris! Går og sjekker postkassa hver dag jeg nå med hjertet i halsen. Håper at vi får plass snart!

Skrevet

Så bra da!! Gratulerer med det:) Håper lillen kommer til å trives der:)

Skrevet

Fikk i personalbarnehagen på jobben min og det passer oss perfekt!

Den kommunale og private bhg er jo umulig å få plass i her i Oslo.

Skrevet

Gratulerer Louise!!! Så bra! Pjokken begynte i bhg den 2/8 - gått strålende!

Skrevet

Så bra at tilvenningen for seb har gått greit:-) Jeg er verdens lykkeligste mor nå fordi jeg føler at Sanne er trygg mens jeg er på jobb. Jobber jo i nabohuset av bhg også så skjer det noe er jeg "rett rundt hjørnet".

Skrevet

det må være betryggende ja :) og så er det jo perfekt med sykehusbhg siden de åpner tidlig så man rekker tidligvakta si! hehe! det går ikke med vanlige bhg hvis man er alene iallfall, de åpner jo ikke før 0730...

Skrevet

nettopp det. Robert jobber også på Sinsen/Økern så alle tre skal samme vei om morgenen. Må betale fra 3 sept selvom vi ikke skal bruke plassen fullt før 3 nov, men skitt au. Kunne ikke vente lenger heller for det var maaaange i kø og jeg fikk prioritet av klinikkledelsen pga ressurspoolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...