ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Dere er sikkert dritt lei av slike innlegg som dette, men jeg er så utrolig glad og deler gleden med dere allikevel. Dette har hengt over meg siden februar og nå løste det seg endelig. Kan nyte resten av permen nå frem til oktober:-)
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Heldiggris! Går og sjekker postkassa hver dag jeg nå med hjertet i halsen. Håper at vi får plass snart!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Så bra da!! Gratulerer med det:) Håper lillen kommer til å trives der:)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Fikk i personalbarnehagen på jobben min og det passer oss perfekt! Den kommunale og private bhg er jo umulig å få plass i her i Oslo.
BettyBoob Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer Louise!!! Så bra! Pjokken begynte i bhg den 2/8 - gått strålende!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Så bra at tilvenningen for seb har gått greit:-) Jeg er verdens lykkeligste mor nå fordi jeg føler at Sanne er trygg mens jeg er på jobb. Jobber jo i nabohuset av bhg også så skjer det noe er jeg "rett rundt hjørnet".
BettyBoob Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 det må være betryggende ja og så er det jo perfekt med sykehusbhg siden de åpner tidlig så man rekker tidligvakta si! hehe! det går ikke med vanlige bhg hvis man er alene iallfall, de åpner jo ikke før 0730...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 nettopp det. Robert jobber også på Sinsen/Økern så alle tre skal samme vei om morgenen. Må betale fra 3 sept selvom vi ikke skal bruke plassen fullt før 3 nov, men skitt au. Kunne ikke vente lenger heller for det var maaaange i kø og jeg fikk prioritet av klinikkledelsen pga ressurspoolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå