Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 har dere vært på ? Kan dere anbefale noen plass ?
fru tekopp Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Anbefaler Holmsbu på det sterkeste! Var der en uke i sommer. Meg og jenta mi. Koste oss masse! Men det hadde kanskje blitt mer tid til avslappning uten en 4-åring..... Det er et tilsvarende hotell ved Kragerø. Hvor bor du? (sånn omtrent?)
luckypus Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 vet ikke så mye om spa avdelingen i Kragerø, men har vært der å spist 2 ganger...nydelig mat......og flott bar avd.... Og er helt nytt, åpnet i mars 2007.
RajaPia Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Selma Lagerløf i Sunne , Sverige. Spørs litt hvor du bor da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå