Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ....er det noe jeg ikke har fått med meg? Er ikke voksipose slik varm pose man pakker inn småbarna/babyene inn i om høst og vinter? Blir vel uuuuutholdelig varmt å pakke inn en baby i voksipose om sommeren?? MED foret i seg?
Lilje74 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ull og dun har jeg hørt fint kan brukes også om sommeren fordi det puster... men det høres litt varmt ut å pakke ungen inn i en tett pose? Det er jo viktig at de ikke blir for varme... Jeg ville fulgt min egen intuisjon om jeg var deg... + kjenne på ungen... (noen er jo litt mer frysepinn enn andre... og kan gjerne overføre det til de minste... og ønske å kle dem veldig godt...)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 ville ikke brukt den om sommeren, da holder det med en lett dyne evt et helseteppe hvis babyen er bitteliten
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Huff, nei.....det er kokvarmt inne i en slik tett pose. Så kald er ikke den norske sommeren....hvertfall ikke sør for Nordkapp;o)
allergibarn Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 det finnes en egen sommerdyne du kan bytte ut med - og bare ha samme trekket. Men jeg synes det er for tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå