vårina Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Venter tvillinger 20 januar og i natt måtte eg på sykehuset pga mistanke om at fostervannet var gått. Heldigvis så var det ikke så mye som eg først fryktet,men må holde sengen + faren for infeksjoner. Fikk forklart at selv om eg lekke litt..så produserer kroppen nytt fostervann. Så nå blir det å ligge mest mulig i senga fram til fødsel. Foreløpig så har eg enerom med tv,dvd og internett...derfor kan eg følge med alle dere andre også..hehe. Fysisk har eg det fint..men den psykiske delen er knal tøff..det er jo bare å ligge rolig og "knipe"igjen og håpe på det beste.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 oida!håper du holder ut:o) jo lengre tvillingene blir der inne jo bedre,ikke sant? Er det lett å merke at man lekker fostervann(kanskje et rart spørsmål??)? Det er fint å være i helse-norge hvor man blir tatt godt vare på)Må du være på sykehuset lenge eller kan du slappe av hjemme? Kos deg med film, internett og tv og lykke til!
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 heisann:) spennende med tvillinger:) såpass, hadde ikke klart å forestille meg å ligge så mye altså! men tenk at det er for noe positivt:) men tar de ikke tvillinger litt før da? sånn at du slipper å ligge i 20 uker til:) men lykke til iallefall:) bra du har fått enerom! hjelper mye på med tv og internett:) klem:)
Belladonna med to gutter Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Oi...jeg skjønte plutselig at jeg skal slutte å klage over bekkenet mitt som holder på å klikke...!! Håper du har flotte folk rundt deg som kan underholde deg litt:) Lykke til!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Å... MASSE lykke til! Dette har jeg hørt om før, og det gikk helt strålende. Så det går sikkert flott meg deg og dine også!
Rakri Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Huff, føler veldig med deg. Vet ikke akkurat hvordan du har det, men begynner også å slite med psyken fordi jeg er veldig bevegelseshemmet pga bekkenløsning. Hadde ikke forventet at det skulle bli sånn. Jeg skal også ha tvillinger, med termin 1.des. De sa på sykehuset at de ofte starter det rundt to uker før, om de ikke har kommet på egen hånd. Håper du finner noe å fylle tida med, så du ikke tipper helt... Lykke til. Vet du hva du får, forresten?
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Huff da,det hørtes ikke no særlig ut:-( Ufattelig kjedelig å bare måtte ligge der... Lå bare på sofaen de første 5 månedene av svangerskapet,men det var jo bare pga kvalme,så jeg kan ikke forestille meg åssen det føles å måtte holde senga pga fare for tidlig fødsel! Men man gjør jo alt for barna,og det viktigste er jo at tvillingene har det trygt,du får heller kjede deg,er jo for en god sak! Må du ligge på sykehuset,eller får du dra hjem? *Trøsteklemmer*
tudeluuu Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Stakars deg! Jeg lå "frivillig" i senga mye av forrige svangerskap pga mye annet rundt meg, så jeg skjønner akkurat hvordan du kommer til å ha det, forutenom risikobiten for infeksjoner osv.. Du må bare lese mange gode bøker, se film, være på internett, få masse besøk osv.. tiden går forhåpentligvis fortere etterhvert når du venner deg til situasjonen =) Lykke til! Håper alt går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå