Gå til innhold

er det noen i uke 20 som kan svare plis????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man kjenne spark utenpå magen allerede nå??å hvordan kjennes det ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

jeg kjenner litt spark innvendig...men ikke utvendig enda...!

Skrevet

Jeg er i uke 19 og har kjent spark hver dag i 3 uker nå!! Det er helt sinnsykt fantastisk, og alt det kjipe blir plutselig glemt :)

Men, det er ikke vanlig før i uke 25 tror jeg, å kjenne hver dag...gled deg!!

Skrevet

Jeg er i uke 21, men har kjent spark lenge (siden uke 13). I går lå jeg på ryggen i sofaen og mannen min fikk kjenne etter, han kjente masse liv, selv om jeg ikke kjenner det så godt selv med hånden - kanskje det er lettere for en annen? Dere kan jo forsøke.

Skrevet

Jeg er i uke 19 og har kjent spark utenpå i ca to uker. Gikk bare fire dager fra jeg kjente første spark, til jeg kjente det med hånden på utsiden. Sambo har også kjent det massevis av ganger, og ser jeg på magen når den lille sparker, så "buler" magen når jeg kjenner spark. Så er nok veldig forskjellig når en kjenner det.

Skrevet

Jeg og typen kjenner det utenpå ja :P

Vel... Det kjennes ut som spark innenfra :P

Vi har kjent det lenge vi :o

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, kjente liv første gang i uke 14. Har kjente liv hver dag i 2-3 uker nå, men tror ikke det kan kjennes utenpå enda. Kan ta flere uker før pappaen kan kjenne dessverre. men nå har vi jo nettopp vært på UL, så det var jo hyggelig for han da.. :o)

Skrevet

jeg kjenner ingenting overhodet. Verken innvendig og utvendig. Dette til tross for at babyen sparket rundt seg som bare det på ultralyden forrige uke. Morkaken min ligger foran, så jordmor mente det kunne ta flere uker før jeg kjente noe som helst. Misunner de som kjenner noe allerede!

Skrevet

Jeg er i slutten på uke 21, og har kjent liv siden uke 15 (visste ikke riktig hva det var da, men...hehe). Nå kjenner jeg liv hele tiden, men sjelden utenpå. Sambo har vært heldig og har kjent noen spark et par ganger. Men jeg tror det kommer mye an på magen, formen på magen, hvor "polstret" du er osv.(Jeg har litt "polstring") =) Men du kjenner det nok snart!=)

Skrevet

jeg er veldig skuffa over at jeg ikke har kjent noe enda denne gangen. Sist graviditet kjente jeg spark utenpå allerede når jeg var 14+0. Det var utrolig arti, men kjente ikke spark hver dag før jeg nærmet meg uke 20. nå har jeg kjent bevegelser inni, spesielt hvis bukselinningen klemmer litt godt over magen, men enda ikke kjent noe utenpå, og jeg er 15+3. hehe.. skjønner at jeg har hatt forhåpninger om å kjenne noe tidlig pga hvordan det var sist, men utifra hva jeg har lest her inne så skjønner jeg at jeg nok bare var ekstremt heldig som kjente noe allerede 14+0.

Skrevet

Er i uke 22, andregangs å har kjent det utvendig siden jeg var 13+5. Sparkene er veldig kraftige, gjør noen ganger vondt. Kjent det hver dag. Får vell en aktiv turbo igjen;o)

Skrevet

Jeg kjente spark utenpå i uke 19/20... men ikke alle kjenner dette enda.

Skrevet

...og hvordan det kjennes ut? Kjennes ut inni som det alltid har kjentes ut.. Men du kjenner det dytter mot hånden din (eller bare at huden blir dyttet ut).

Skrevet

Kjenner inni men ikke utapå.. Rekker ikke å få mannen min til å kjenne før det slutter:-)

Skrevet

er 21 uker å jeg kjenner noen skikkelig spark nå altså. ho er helt vil til tider. man kjenner de skikkelig odt på utsiden å:) er så gøy

Skrevet

Sambo kjente sparkene fra utsiden når jeg var 19 uker på vei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...