Aga:-) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Mannen min har snart bursdag, og jeg synes det blir stadig vanskeligere å kjøpe presang til ham. Hverdagen vår er hardt preget av å ha 5 barn/ungdommer hjemme, så noe hobbyer og fritid er det lite av. Noen som har noen tips? Hilsen rådvill
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hva med billetter til noe gøy. og så ordner du barnevakt? =)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Spaopphold? sikkert digg å bli stelt med og ha noen timer med stillhet:) Eller pent undertøy (som ikke nødvendigvis han skal ha på seg... )
Aga:-) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Ja, det er jo ønskedrømmen;) Jeg fikk det av ham til min bursdag, men dagen vi skulle bort så trakk barnevakten seg i siste liten. Utrolig morsomt. Not. Det er jo egentlig desto større grunn til å gi ham det samme i gave, og sørge for å gjennomføre det. Takk! Alt fint med deg om dagen, Spetakkel?
Aga:-) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Hm. Kanskje det? Spa er mer forlokkende, hvert fall hvis jeg kan være med;)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hm...du MÅ jo være med for å sørge for at alt går riktig for seg;P Og skulle dere mangla barnevakt igjen får du gjødsle eldstemann til h*n blir stor nok til å passe på de små;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå