Gå til innhold

Har begynt utredning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboern min har begynt utredning for å sjekke om det er noe galt med en av oss. Jeg vil gjerne oppleve gleden over å bli pappa, så jeg er villig til å gjøre ALT.

Så, jeg var hos legen for å ta en sædprøve. Flaueste opplevelsen jeg har hatt....

Fikk ikke tatt noen prøve hos legen, men fikk tilsendt et prøveglass og et ark jeg skulle skrive på. På det arket sto det blant annet at jeg måtte "holde meg" i 3 dager, og at de har egne rom for prøvetaking. "Jess" tenkte jeg... "la oss stå på St. Olavs og... ja..." Dere skjønner..

Vel, dagen kom, jeg gjorde mitt her hjemme, og skyndte meg nedover til "Kvinne- barn klinikken". Prøven måtte jo leveres innen en time.

Jeg gikk å leita for å se hvor jeg skulle levere, og fant fertilitetsklinikken. Der spurte jeg barskt en dame, "Er det her jeg leverer.. sædprøven?" Hun nikket og tok i mot - og så spurte hun: "Følte du at du fikk det til? At du fikk ut alt?" Jeg er sikker på at jeg rødma... "Ehm.. vel, ja, følte det"

Makan til pinlig situasjon... hehe. Men svaret får vi om ett par uker. Å jeg synes alt dette er verdt det :)

Men så, etter alt dette - da spurte samboern min om jeg kanskje kunne ha prøvd en slik hjemmetest... først etter å ha gått igjennom alt dette . makan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...stakkars...man føler seg ikke særlig høy i hatten, nei ;o) Håper dere finner ut av det da, og at et omsider kommer en vakker liten skapning til verden hos dere også :o) Lykke til!!

Skrevet

Unnskyld...skapning hørtes ille ut, men du skjønner sikkert at jeg mener baby :o)

Skrevet

Huff ja, den utredningen. Har dere prøvd lenge?

Skrevet

hehe høres litt flaut ut ja, men hva gjør man ikke for å bli pappa? syns forresten det er veldig fint at vi har noen menn her inne også, er ganske få av dem! lykke til og håper det viser seg at ingenting er galt, eller at de ihvertfall finner problemet og kan gjøre noe med det!

kan jeg spørre hvor lenge dere har prøvd?

Skrevet

SKjønte du mente baby :)

Har ikke brukt prevansjon i det hele tatt mens vi har vært sammen, men vi har prøvd skikkelig de siste 3 månedene, men var så uheldig å få en spontanabort (det som kalles SA kanskje?). Den ble bekreftet av lege i dag :(

For å komme over den, så har jeg tenkt at det må ha vært noe galt med ungen, gjør det litt lettere :)

Men vi er heldige som får en utredning så tidlig.

Skrevet

Er bare å se litt opp det sauen, jeg svarte der :)

Tusen takk for støtten :)

Skrevet

Hei kjæresten min! Fått deg profil her inne du også??? hehe... søtt da!

Skrevet

Jada, jeg overrasker stadig :)

Skrevet

Vi prøvde sist i 4 år. Skulle inn til prøverørs behandling i april/mai 02, men så viste det seg at jeg ble gravid i des 01:o) Trodde det skulle ta lang tid denne gangen, men han satt på tredje mnd:o) Lykke til:o)

Skrevet

Jeg er forberedt på at det kan ta litt tid, men den som venter på noe godt... :)

Takk for det :)

Skrevet

huff da..hehehhe..unnskyld latteren..:P

hehe...

dette går nok fint skal du se..:)

Skrevet

hehe..... flere kjente her ja ser jeg:P hehe...

det klaffer nok snart:) sagt det lenge jeg:)hehe...

Skrevet

Du måtte inn å se ja :P

Klarer ikke å holde deg unna, hehe.

Skrevet

Tonje jooo!! :) Nettopp bytta nick jeg. Må jo matche mannen min..hehe

Skrevet

Er lov å le, hehe. Er en litt komisk situasjon.

Skrevet

He-he,godt å se en som virkelig går inn for å lykkes! De fleste mannfolk må slepes avgårde til legen for å gjøre no sånt! *applaus*

Vi slet i 2 år,hadde en SA og en MA,jeg ble fullt utreda med laparoscopi og det hele,ingenting galt! Tenkte å sende mannen min på samme eventyret du har vært ute på nå,men så ble jeg gravid,og han slapp unna i siste liten!

Lykke til med prøvinga,og velkommen inn hit,forresten!

Skrevet

ååå så kosli at pappa åsså er her inne=) det hadde aldri min gjort....han hater gravid blader og later som han hører etter når mirakelet diskuteres dag inn og dag ut...=/ ønsker dere all lykke og håper spira sitter snart=))

Skrevet

hehe...skal love dere en ting jeg BIM damer, at han som skriver innlegget her, han har virkelig gått inn for det:)

mer super mann skal man lete lenge etter:)

så vet han kommer til å bli verdens beste pappa:) stå på begge to:)

Skrevet

Når jeg vil ha unge, så må jeg jo bare gjøre mitt for at vi skal lykkes. Jeg synes at jeg har ansvar der :)

Takk skal du ha :)

Skrevet

Jeg gikk inn hit frivillig, å har aldri sagt "NEI" når samboern min har foreslått at jeg skal teste meg.

Takk og takk :)

Føler at jeg virkelig har blitt godt tatt i mot her inne, det synes jeg er veldig koselig

Skrevet

Først NÅ så jeg innlegget ditt Tonje - mista litt oversikten her, for folket var jo så utrolig flinke til å svare her inne :)

Artig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...