Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Snuppa er nå halvannet år. I utgangspunktet ville vi vente en stund, men så tenkte vi -what the heck ) Og har nå droppet prevensjonen i håp om at det kan bli en liten bror eller søster til Fanny i løpet av et år eller to! (har ikke hastverk, men skjer det så skjer det). Flere som er på samme stien?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jobber med saken;-) Minsten er 20 mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Kunne ønske det. Gutten er hvert øyeblikk 1 år, men jeg må ha jobb før jeg akn bli gravid igjen:(
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Men kan jo være greit å vente til det er på plass ja! Var student sist gang, og det gikk jo helt fint, veldig fleksible dager ikke minst, og det var deilig. Men blir fint å slippe å tenke på det økonomiske i like stor grad!
♥Prinzessin♥ Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hmm..... Vesla er snart 14 mnd, og jeg tror jeg vil vente til hun blir 3-4 år gammel før hun får søsken. Både fordi jeg ikke orker tanken på å ha en småtass til akkurat nå, og fordi jeg tror denne aldersforskjellen er optimal. ;-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jenta mi er også halvannet år - jeg har veldig lyst på en til - men må jobbe litt først. Har akkurat fått bhg-plass til jenta vår nå - så nå kan jeg endelig begynne å jobbe litt igjen - gleder meg til det. Mannen er ikke helt klar ennå, så får bearbeide ham litt til - men håper vi kan bli enige om et halvt år, ett år eller to - kan jo ikke vente for lenge heller, har rundet de 30 - så begynner vel å haste litt snart... Lykke til da =)
Gjest mphs Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Vi også syns det var greit så da er jeg 9+3 dager på vei nå og jenta vår blir 2 år neste mnd. Blir 2,5 år mellom, veldig fint:o)
Kæmma og trultene Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Jeg er på samme sti, og jobber litt med sambo også. Vi er blitt enige om etter årsskiftet egentlig, men vi vet jo ikke hvor lang tid det tar før nestemann sitter så har lyst å begynne nå... Skal teste meg imrg faktisk, ingen mens og noen symtomer, men har ikke store forhåpninger da. Isåfall er det pga min p-pillemiss hehe
hererjeg Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Her jobbes det også med saken, minsten er 20 mnd å har vært prøver siden mars med en ma i juni.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Jepp! Snuppa er 16 mnd og blir storesøster om 4 Mista i dødfødsel tidligere, så følte ikke at vi hadde noen tid å miste.. Så her "kjørte vi på"..
Beama Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Jenta mi er også halvannet år;) Og jeg er i uke 13 med nr. 2... kjempekjekt! Tror det blir fin aldersforskjell=) Lykke til alle som skal prøve;)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Vi bestemte oss for å prøve på søsken til lillegutt i forrige mnd., men nå er vi i tenkeboksen igjen. Fikk litt småpanikk begge 2, men regner ikke med at det er så lenge til vi satser : ) Lykke til, HI : )
Gjest Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Så gøy at det var flere da! ) Var nok jeg som var mest bestemt på at vi skulle vente litt..men så har vi slurvet litt med prevensjon en stund. Plutselig falt det oss inn at dersom det skulle bli et "uhell" kan vi jo like gjerne kutte prevensjonen helt ut, og heller være på prøver'n på ordentlig. Blir spennende å se om det tar like lang tid som forrige gang, da satt'n ikke før etter 11 mnd. Lykke til alle som skal lage søsken! )
tvilling73, 05/07 Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Jeg drev bearbeiding rundt juletider og snuppas 1-årsdag er første dag i dette svangerskapet, litt morsomt.. Er i uke 33+ og er spent på hvordan snuppa på 19 mnd skal ta dette. Hun er nemlig blitt VOLDSOMT mammadalt de siste to ukene. Far borte på jobb, han får nesten ikke ta i henne. Før lå vi likt... Men hun maser om bebi hele dagen så får vi se hvor kjekt det blir når hun får en selv...
3 tette gutter Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Fikk nr 2 for 3 mnd siden vi, 13 mnd og 3 uker etter nr 1. Vi snakker allerede om nr 3, men venter nok litt lengre enn sist. :-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 Lukas er 20 mnd på fredag, og eg hadde egentlig termin på lørdag 25.....men mistet i mars....så her prøver vi og for fullt....ville ha to tette, men siden det gikk galt så blir de ikke fult så tette....
Pepperkakedame Skrevet 21. august 2007 #18 Skrevet 21. august 2007 Lillegutt er 21 mnd, og jeg er hele 5 uke på vei:) Håper alt går bra!
Sjokoholikern Skrevet 21. august 2007 #19 Skrevet 21. august 2007 Jeg er klar for nr 2! =) Lillegutt er 18 mnd og jeg slutta med pilla i går ;o) men jeg håper på å bli gravid så fort som mulig jeg da... det gikk to uker fra jeg slutta på pillen sist, til lillegutt ble laget, så vi satser på at sambo har supersvømmere denne gangen også!
miracles Skrevet 21. august 2007 #20 Skrevet 21. august 2007 hei hei! ja her er vi veldig klare får en liten en til;o) vesla er 17 mnd, og vi er 7+1 i dag;o) så her blir det 2år og 1 mnd i mellom!!! hadde imidlertid glemt hvor kvalm det går ann å bli!!! håper bare det går over snart, så jeg kan nyte den lille spiren fult ut! lykke til alle prøvere!!!
Gruffalo Skrevet 21. august 2007 #21 Skrevet 21. august 2007 Jepp Lillemann blir to år og storebror samtidig i slutten av januar. :-)
Line_78 Skrevet 21. august 2007 #22 Skrevet 21. august 2007 Guttungen vår er 19 måneder nå, og skal bli storebror i november, så jeg må vel svare ja på spørsmålet :-) Vi gjorde på samme måte som dere, droppet prevensjon da jeg fikk igjen mensen, og tenkte at det skjedde når det skjedde. Og det skjedde visst kjappere enn første gang :-)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #23 Skrevet 21. august 2007 Oi, så gøy! Gratulerer med bebis i magen, og lykke til i november! Er jo snart det!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #24 Skrevet 21. august 2007 vi og jobber med saken.. hun er 15 mnd no... så får vi se hvordan det går.. er i vår 2 pp no... siden jeg kjenner mange her inne som ikke skal vite om det..hihi.. så signerer jeg anonymt.
2 søte småpiker Skrevet 21. august 2007 #25 Skrevet 21. august 2007 Vi venter nr 2 i februar, jenten vår er 19 mnd idag, så det blir 2 år og en mnd mellom de. Gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå