Serial mom Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hallo! Vet du,jeg satt å tenkte på deg igår,lurte på om du kanskje hadde blitt kidnappa av aliens eller muligens født,he-he! ikke sett deg her på lenge jo! Går greit her,enda litt kvalm,men nå går det mye bedre. Ellers er alt greit,plages ikke med noe annet,så jeg er fornøyd enn så lenge! Har fått ned hunden min også,så nå har jeg selskap på dagene:-) Skjønner godt at du begynner å bli lei nå,må være tungt på slutten! Hvordan har formen vært siste tida da? Føler du at fødselen nærmer seg,eller må du holde ut enda lengre,tror du? Håper for din del at han kommer snart,ikke så stas å gå på overtid heller! Masse klemmer! Blir det perm. i Miami etter nyttår,eller?
Norwegian by injection Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei! He he:-) Kunne ønsket at aliens kidnappet meg og skjærte ut ungen mens jeg sov, just kidding! Magen er så stor og jeg har lagt på meg 25 kilo, woo hoo! Er så sinnsyk lei!! Jentene kom 11 dager før terminen, trodde aldri at jeg skulle gå til terminen og kanskje på overtid!! Har hvert 'klar' i flere uker nå....jeg har hatt kynnerer og vondt, i et par uker nå....blir aldri noe ut av det! Det eneste positiv med å gå over terminen er at mannen har planlagt tur til afganistan med jobben 4.sept. og nå må han kanskje avlyse den pga meg!!! He he, ikke så veldig lei meg for det... Koselig at du har fått selskap igjen, hvor langt på vei er du nå? Klem...
Serial mom Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Hahaha,kanskje vi skulle ringe prinsesse Märtha,hun har muligens kontakter "der oppe"! 25 kilo springer du lett av igjen,ikke bare å sitte på ræva som 3-barns mamma! Har gått opp 13 til nå,tror jeg,og jeg har bare en hund å springe etter,skjønt,er ikke så mye fart på han lengre,han er jo 11 år nå! ikke så galt at det ikke er godt for noe da,Afganistan er jo ikke drømmedestinasjonen heller,håper han får bli hjemme da! Krysser fingrene for at han blir hjemme,jeg! :-) Jeg er 27+5 idag,så begynner å dra på nå,"bare" 3 mnd igjen! Håper det blir noe av kynnerne snart da,tror du er rimelig klar for fødsel nå,høres det ut som:-)
Norwegian by injection Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jøss...ja, tida flyr! Du er jo snart fødeklar du også! Har du fått stor mage? Uff, nå maser mannen om pc'n, han må jobbe....jeg skriver senere og forteller deg om fødselen ihvertfall, hvis ikke før, jeg kan jo gå 2 uker til :-( Klem...
Serial mom Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Ja,magen har kommet seg godt den,synes den er svær jeg da,men har jo bare en flat en å sammenligne med fra tidligere! Jobbe jobbe jobbe,ja ja,du får gi han pc'n da! Bare hyl ut når du er på nett neste gang,jeg er som regel inne her en tur hver dag! klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå