Gå til innhold

Ul oppdatering. (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg venter ei lita jente som har 15% vekst avvik... Ul legen sa at det ikke var så altfor gale men skal komme tilbake om 2 uker for en ny sjekk,, håper eg føder før det! vil ikke på ul igjen... nå vil eg hun skal komme ut!

jepp. der var den oppdateringen fra meg. ikke så veldig spenndende men bedre enn eg forventet;)

hjertelyden var fin;) de sa ikke noe om hvor stor hun var nå eller hvor mye hun veide, får vel vite det neste gang.. Slik. da var det å finne noe navn! shit!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp innlegget ditt side ndet var noen som spurte etter oppdateringa:)

Skrevet

heisann!!

min lille jente hadde 16% vekstavvik, så da hun kom til verden 4 dager over termin var hun frisk, rask og 3280 g, 50 cm, og 35 rundt hodet..

så det er jo ikke så ille..

Skrevet

Hva er vekstavvik og hva kommer det av?

Skrevet

Uff, jeg liker ike den vekstestimeringen jeg!!!!!!!!!!!! Den skaper så mye unødig uro for de stakkars gravide. Har gang på gang hørt jenter si at de har så og så mange prosent avvik i veksten, for så å få helt perfekte små babyer når de kommer ut! Altså de måler feil! Dess synes jeg ikke legene tar seg god nok tid til å forklare ting heller. De sier feks at hmmm.... ja her er det avvik du må nok komme tilbake! Så sitter du der å lurer på hva pokker!!?? Men får ikke svar før du kommer tilbake... å da har man hatt mange urolige netter i mellomtiden!!!

Hvis den er 16% mindre så vil det si at den veier ca 2950 eller noe? Er vel ikke no verre det enn om den veier 4.5kg vel?

Er nok ikke noe å bekymre seg over vil jeg tro :-)

Lykke til! Håper du slipper en måling til ;-)

Skrevet

min var 14% i pluss den...dette var bra(?) sa jordmor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...