Gå til innhold

Nå er eg tilbake fra ul!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg venter ei lita jente som har 15% vekst avvik... Ul legen sa at det ikke var så altfor gale men skal komme tilbake om 2 uker for en ny sjekk,, håper eg føder før det! vil ikke på ul igjen... nå vil eg hun skal komme ut!

jepp. der var den oppdateringen fra meg. ikke så veldig spenndende men bedre enn eg forventet;)

hjertelyden var fin;) de sa ikke noe om hvor stor hun var nå eller hvor mye hun veide, får vel vite det neste gang.. Slik. da var det å finne noe navn! shit!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All ul-oppdatering så sent i svangerskapet er spennende..

Håper du føder snart.. er ikke lenge til 12..

Har du ikke visst om det bel jente eller gutt før i dag? Stilig..

Denne attpåklatten min er ikke i noe fast hodeleie enda, så kanskje det blir ul på meg og.. skal til jordmor neste mandag, spennende hva hun finner utav då.

Hadde vært kos med en liten titt på bebisen nå ja..

Kjenner eg begynner å bli litt klar og utålmodig, men det er sånn det skal være det!!

Skrevet

hehe.. eg håper ungen kommer når som helt. kall meg gjerne egoist men eg går ikke tilbake på ul når den idiotiske dama er der.. men men..

er alltid kjekt å se den lille ;) fikk ikke vite før idag hva det ble. har ikke fått lov av sambo. men idag brydde eg megikke om han og spørte hva de ble.. så nå har eg en sur sambo hjemme.. akkurat hva eg trang idag.. jaja.

du må ha lykke til videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...