gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er det riktig at man får 3d ul når man skal sjekke veksten på sykehuset i kr.sand? skal inn i morra og er veldig spent på det...)
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 de fikk visst i juli eller noe.. mange som har fått det der pga medisinske undersøkelser på babyen.. visste bare ikke om det var vanlig prosedyre når man skulle måle vekst.. men det er visst flere her inne som har fått det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå