Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Noen her inne som har små barn og driver med hest ? :) Hadde vært hyggelig å vekslet ord med hverandre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :)

 

jeg har lenge drevet med hest og har hatt med snuppa en del i stallen, det gikk faktisk veldig bra når hun var helt liten, men da hun ble litt større ble det litt mer å passe på når hun skulle vøre med, og pga det og andre grunner sluttet jeg med hester, men nå bor vi på en gård og er mye i stallen igjen og snuppa liker det kjempegodt og så lenge man passer på sånn sikkerhetsmessig er det jo kjempefin anlednig for barn å bli kjent med dyrene på :) har du egen hest eller? hva slags? :)

Skrevet

Hei, og takk for svar :)

 

Joda har egen hest, eid nå i 6 år, men holdt på med det hele livet. Vi har ei kaldblodshoppe på 13 år som brukes til det meste. Snuppa mi har alltid vært med i stallen, og fikk vel interessen inn med morsmelka. :) Hesten min er utrolig snill med små barn, men som du sier...man må jo være påpasselig likevel. Snuppa mi både rir litt, mens hun blir leid på ridebanen, og så kjører vi hesten på tur med vogna i skogen. Kjempestas vet du. :) Så er hun med på stell, fôring og møkking.

 

Har du noe egen hest ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...