luckygirl Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Trenger man pg bruke sengekant i sprinkelsenga den første tiden, eller er det mer behov når babyen blir større og begynner og snu seg osv..?!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Er greit å ha da, siden det virker lunere i senga:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Som jordmora sa til oss på Ahus for et par dager siden, før vi reiste hjem, var at det ikke var nødvendig den første tiden. Dette begrunnet hun med at barnet ikke vil klare å snu seg fra ryggen og rundt, slik at hun aldri ville nærme seg kanten allikevel Lykke til!
aanonym Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Det er vel ikke bare det som er poenget da, men at det er lunere med sengekant enn uten!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker sengekant for og unngå at barnet får hender eller armer ut av sprinklene på sengen. Så jeg kommer nok til og sette på sengekanten med engang ja :-)
bellamamma Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 jeg vet at det er noen som sier at man ikke skal ha "sengebumber" m.h.t krybbedodrisiko, men babyen ligger jo helt stille den forste og "farligste" tiden, sa jeg ser ikke helt problemet der. jeg har kjopt til min sprinkelseng, og akter a bruke den fra dag 1. det er som det blir sagt i andre innlegg her, litt lunere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå