mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 så er det over på småtroll 1-2, hvor har tiden blitt av??
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 ...men da er du kanskje på god vei inn igjen her pga. en liten en i magen?? ;o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Vel,det tar kanskje litt mer enn 100 dager å få en liten i magen og få den ut i denne verden.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 hehe...sant nok. Men gleder meg til å bytte over til 1-2 år selv. Synes etterhvert det blir mye baby-prat her og gleder meg til å prate mer småbarnsprat! Har begynt å besøke 1-2 år en stund, jeg da...for å se hva som er tema der. Mye barnehageprat og det kan være greit å få med seg. Marius skal inn i bhg i januar ;o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Ja,det blir nok en helt annen debatt der inne,det kan jeg tro.Har ikke tenkt å ha gullgutten i barnehage før han nærmer seg tre år,så den debatten blir nok ikke jeg så delaktig i.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 ....men de krangler der også. Følger ikke så mye med på barnehagedebatten, men greit å få med seg litt av den. Fått barnehageplass i en flott bhg nedenfor her vi bor, så er bare i skyene om dagen:o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 hm,har ikke vært der inne,men etter det jeg har forstått,er det ikke så mye krangling i den gjengen,men du vet ,vi er jo i samme gjeng uansett hvor vi er. Det er bra at du har fått barnehageplass i nærheten av der du bor,letter veldig det.
Tone & Mari Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Eg var på snike tur der inne i går eg... Diskusjoner blir det vel overalt vil eg tro men så er det jo kjekt og følge andre med barn på samme alder..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 Ja,det er vel derfor vi er her inne,for å følge folk med barn i samme alder og diksutere alderen,det er kjekt. Du har jo ikke så veldig lenge igjen her du da,kommer til å savne deg,så du får komme på besøk,til jeg kommer etter deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå