Gå til innhold

Bare 100 dager igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

så er det over på småtroll 1-2, hvor har tiden blitt av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men da er du kanskje på god vei inn igjen her pga. en liten en i magen?? ;o)

Skrevet

Vel,det tar kanskje litt mer enn 100 dager å få en liten i magen og få den ut i denne verden.

Skrevet

hehe...sant nok. Men gleder meg til å bytte over til 1-2 år selv. Synes etterhvert det blir mye baby-prat her og gleder meg til å prate mer småbarnsprat! Har begynt å besøke 1-2 år en stund, jeg da...for å se hva som er tema der. Mye barnehageprat og det kan være greit å få med seg. Marius skal inn i bhg i januar ;o)

Skrevet

Ja,det blir nok en helt annen debatt der inne,det kan jeg tro.Har ikke tenkt å ha gullgutten i barnehage før han nærmer seg tre år,så den debatten blir nok ikke jeg så delaktig i.

Skrevet

....men de krangler der også. Følger ikke så mye med på barnehagedebatten, men greit å få med seg litt av den. Fått barnehageplass i en flott bhg nedenfor her vi bor, så er bare i skyene om dagen:o)

Skrevet

hm,har ikke vært der inne,men etter det jeg har forstått,er det ikke så mye krangling i den gjengen,men du vet ,vi er jo i samme gjeng uansett hvor vi er.

Det er bra at du har fått barnehageplass i nærheten av der du bor,letter veldig det.

Skrevet

Eg var på snike tur der inne i går eg...

Diskusjoner blir det vel overalt vil eg tro men så er det jo kjekt og følge andre med barn på samme alder..

Skrevet

Ja,det er vel derfor vi er her inne,for å følge folk med barn i samme alder og diksutere alderen,det er kjekt.

Du har jo ikke så veldig lenge igjen her du da,kommer til å savne deg,så du får komme på besøk,til jeg kommer etter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...