Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ... sitter bare hjemme uten jobb. Samboen også. Nå skal de gifte seg. Makan man har god råd om hjemmeværende og et huslån man bare betaler renter på. Vil du ha noe å fylle tiden med? Finn deg heller en jobb late menneske! Ps: fullt arbeidsføre mennesker begge to!
Ikkelektuell Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Du må jo skjønne at det å skulle planlegge et bryllup er en fulltidsjobb og mer til (ref. ivrige gifteklare som dukker opp innimellom alle "kan jeg spise tyggis og se på macgyver når jeg er gravid"-innleggene her).
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Ja jøss,det tok oss nesten en hel ettermiddag å bestille tid hos vigsler,dusje,stelle oss,kle på oss finstasen,bestille bord på restaurant etter vielsen og komme oss ut i limoen som kjørte oss til vår 5-minutters vielsesseremoni utendørs,ha-ha! viva Las vegas! La slabbedasken av ei svigerinne få sitte på ræva,det er henne og pensjonen hennes senere det går ut over!
*Vetlis* Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 He he igjen enig med Elli- Karamelli! Fra det ble bestemt at vi skulle gifte oss til vi var gift gikk det 3 uker :-) Viva Las Vegas!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 La nå disse svigerinne folkene dine få være i fred..Er du misunnelig kanskje?? De kan sitte på ræven og allikevel betale regningene sine..Å så da?? Skaff deg et liv du,og slutt å bry deg om hva andre gjør.. Hun gir sikkert faen i hele deg...
minførstebaby Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Kanskje de har vunnet i lotto?Arvet noe? Hvorfor skal du gidde å bry deg egentlig?? Er det du som betaler regningene deres? La nå de få leve i fred.. Som hun anonyme før meg sier,det er ikke sikkert at de bryr seg om deg engang..Og her sitter du og irriterer deg over dem.... Nei,det er bedre å dø av alderdom enn av nysgjerrighet!!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Man kan få et så utrolig mye bedre liv når man slutter å irritere seg over hva andre mennesker gjør med livet sitt. Hva så om de kaster bort livet sitt ved å sitte i sofaen?! Det er jo de som taper på dette, ikke du. Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå