Gå til innhold

var på 3d ul i dag... MEN.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er noe jeg aldri kommer til å angr på.. så jo så tydelig hvem ho lignet på hehe.. men så reagerte jeg på det ho som tok ul på meg sa... ho sa nemmelig det at ho er klar ut til å komme ut snart..

 

HÆ?? kan det stemme da tenkte jeg.. er jo bare 32+ 6 i dag.. men glemte seff å spøre om hva ho mente med det... noen fler som har fått høre det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh...nei, men det er jo umulig å si noe om så lenge du ikke tok innvendig u-lyd da??

Skrevet

var jo en vanlig 3-D ul... ikke innvendig...

 

får vente å se hehe skal til kk om ikke så lenge

Skrevet

må være så gøy med 3D...har hatt lyst men vi har ikke noe sånn i nærheten.

Må bare si ve to har samme termin...jeg er så klar for at ungen kommer nå

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...