Gå til innhold

Da ble d igangsetting på meg...


MaRiAnNe_85

Anbefalte innlegg

Gått m høyt blodtrykk i nesten en mnd nå(rundt 140/110),og i dag bestemte de seg endelig for å sette meg i gang.Har ikke hatt noe utslag på blodprøver da,så vet ikke om dette regnes som sv.forgiftning,menmen...Protein i urinen har jeg. Har fått modningstabelett,og går rundt å venter på at noe skal skje,spennende:) Ei jordmor på st.olavs mente på at jeg ikke likte dem,og d var d som ga utslag på blodtrykket...Synes nå d er litt rart jeg da,at jeg plutselig skulle begynne å få så høyt blodtrykk nå på slutten av svangerskapet,bare for morro skyld. Ble litt provosert av kommentaren,men hun mente vel ikke noe med d. Velger iaf å se sånn på d:) Legen som satte meg i gang var iaf sterkt uenig m jordmoren,så nå er d straka vegen tilbake til sykehuset igjen.

 

Om ikke lenge ligger jenta mi i armene mine. Kan ikke vente til jeg får se henne:)

 

Gratulerer til alle dere som har født og lykke til til alle dere som venter:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Masse lykke til til deg! Å føde på St.Olavs var for meg heeeelt fantastisk! Hadde en slitsom fødsel, men med noen fantastiske svenske jordmødre, var den fort glemt når lillegutt var ute!

 

Litt nysgjerrig da...Var det en jordmor på føde øst som kom med den kommentaren? Hva het hun isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...