Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 begynner og li litt desperat...har enda ikke funnet ei vogn jeg liker...men har falt litt for Quinny modellen ... !
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ja, vi er veldig fornøyd, men den vognen er litt sånn at enten elsker du den eller så hater du den har jeg inntrykk av. Jeg elsker den og har ikke hatt noe trøbbel med en i det hele tatt, brukt den til soving til mellomste frem til han var litt over 2,5 år og har aldri veltet eller noe :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg har quinny 3xl freestyle og er kjempefornøyd )
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 er det en softbag i den eller hardbag ... altså er det en kombivogn ?? er det mere plass i dem enn i teutonia ??
chill+enda en til Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi har også Quinny 3xl freestyle, og er veldig fornøyde
chill+enda en til Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Aner ikke hvordan den er i forhold til Teutonia. Sportsdelen kan legges helt ned, så den kan man ha softbag i. Vi hadde hardbag til den, Dreamibagen. Den må kjøpes i tillegg. Kanskje ikke den største bagen, men vi hadde god plass til gutten vår i den, i skinnpose. Han var rundt 4 kg da han ble født, så ikke akkurat liten.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Det er egentlig en trille faktisk :-) Men man kan kjøpe dreamybag utenom (det er hardbag) og sette på, vi bruker dreamybag nå til mini. Da må en ta av sportsvogndelden først.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Teutonia er mye bedre. Quinnyene ruster! Er hegslete!
mayaya Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 _Rust har ikke jeg sett snurten av iallefall! er kjempefornøyd vi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå