prøver på nr2:) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Håpe det kan komme mange koselige og morsomme historie inn her. Æ kan jo starte me å fortelle mi historie.... Vi hadde forsøkt å bli gravid i halvanna år og va stort sett ferdig utreda og fått vite at alt var i orden. Likevel va vi lei og utålmodig og ville så gjerne bli gravid. Vi hadde bestilt ferietur på nesten 3 uke og forskjellige land og hadde derfor ikkje prøvd særlig på å bli gravid den siste månedn. Æ hadde jobba rundt 80 tima på ei uka med 5 nattevakte på rad, dobbelvakte og heile pakka. Va derfor ikkje forundra over at menstruasjon va en dag forsinka. Hadde en billig test ligganes og tok den sia æ hadde fridag og tid tel det på morgenen. Fikk et svakt positivt resultat og tenkte: Den der skyggestreken har æ lurt mæ på før. Prøvde å sjekke resultatet i mørket og så fortsatt pluss streken. Blei så irritert over dumme falske resultat at æ knakk testen i to og dro til byen for å kjøpe ny. Da kjøpte æ en som sto:Ikke gravid eller Gravid på. Her skulle æ ikkje gå i fella over mine egne innbilte streka Før æ hadde rukket å vaske hendern va resultatet kommet frem på testen: Gravid!!! Æ hylte og skreik og flirte om hverandre, heilt aleina hjemme. Lurte et øyeblikk på om naboan trudde æ va heilt gal. Så lurte æ på korsn æ skulle holde tett om det heilt aleina helt tel samboer kom hjem fra jobb. Han skulle jobbe overtid den dagen. Prøvde å holde roen da æ ringte han og lurte på om han ville at æ skulle være me han på overtidsarbeid. Han ville det og skulle komme å hente mæ om ei stund. Han sa at han hadde det veldig travelt og ikkje mulighet å komme inn, som æ hadde bedt han om, men han lot sæ overtale da æ sa at han kom IKKJE tel å angre. Da han kom inn døra stod æ på badet me filmkamera klart og da han åpna badedøra stod det GRAVID i et hjerte på speile, skrevet me leppestift. Reaksjon hannes va et gigantisk smil og en god klæm tel den nygravide som heldigvis blei foreviga på film Probably the happiest day of my life... so far..
Gemini77 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Så koselig!!! :-) Og gratulerer så mye med spiren!!! Her var det mannen som fortalte meg at jeg var gravid. Tok en test siden mensen er litt ustabil men skulle ha vært der, og mannen hadde vært litt uforsiktig den mnd (hoppe av i svingen-metoden). Tisset på pinnen, vasket meg på hendene og tok med testen ut og la den på bordet uten å se på den. Så la jeg meg på sofaen og så kom mannen og tittet på testen og sa at "ja, den kan ikke bli mer positiv den jenta mi"... :-) Var ikke helt planlagt, men veldig hyggelig da. Satt ute resten av kvelden med naboene og var litt i sjokk. Har en gutt på 1,5 år fra før, og hadde ikke tenkt å prøve før etter at vi gifter oss i januar. Men bryllupet er nå utsatt og vi gleder oss masse over graviditeten!! :-)
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg er av de som ikke har tålmodighet..... Jeg har da nettopp oppdaget at jeg har en liten i magen... har jobbet så sinnsykt mye den siste mnd... me to uker nå med nattevakter, så at jeg skulle være gravid var det siste jeg tenkte på denne mnd... Jeg ringte min kjære som er på jobb på Svalbard... å sa at jeg hadde noe å fortelle han.... "æ e gravid!" han blei litt stum... så sa han, "ja, dettan har æ venta på"... men han e gla da:D:D
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg ga ham ei rose da han kom hjem fra jobb, spurte om han tok hintet, men neida... hehe Så hentet jeg graviditetstesten, og spurte om han tok hintet nå?? Var digitaltest, så ikke så vanskelig å tolke den. Han ble ganske paff Selv om vi hadde sluttet med prevensjon.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 sto opp tidlig på morran å gikk på do. var et par dager for seint med mensen, men har vært vant til at det er kluss på den fronten fra før av. hadde en test liggende på badet fra i fjor en gang og tenkte at det skadet vel ikke å ta den. i tro på at den skulle være negativ tok jeg den, vaska fingrene mine og skulle se på den før den havna i søpla... jammen var det 2 streker.. oi! trudde ikke på den, tenkte at den var sikkert feil sia den var fra i fjor. dro å kjøpte ny CB og tok den med en gang. et stort pluss kom... ringte kjæresten og sa til han "du vet den dere caravellen du hadde sett på på nett.... trur du kan vurdere å kjøpe den likevel..." (dette blir nr 3 på oss) ja jeg visste vel egentlig det sa han bare å lo.... =)
tictac_83 Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Tok testen sånn i 5 tiden på morningen eller noe sånnt (måtte tisse og testen LÅ jo der).. Positiv! Kunne jo ikke vekke ham da, men når han våknet sa jeg bare "Jaja, klar te å bli pappa då?" .. Sånn, mer direkte er det vel ikke mulig å få det. Men vi hadde en mistanke, så det var ingen kjempe overaskelse
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Tok bilde av GT,og sendte på mms....så fikk eg ett bilde tilbake av han med deeet glise,og så sto der under...Elsker deg utrulig masse... gleder meg veldig til og bli pappa igjen,for vi lager så fantastiske unger=) hehe..synst de va litt søt av han,
prøver på nr2:) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Ååååå... det va mange koselige historie.. Det e så utruli arti!! Totalt hormonell her så det blei en liten tåre i øyekroken her ja
lillebror er " forsinket" Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Blei noen tårer her, ja. Jeg var på ferie med barna hos min mor, da alle typiske tegna kom. Så da var det jo bare å kjøpe en test. Tokk bilde av den med kameraet. Han ble veldig glad da han så gjennom ferie bildene.....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Er bare på besøk her jeg da men.... Jeg hadde tatt en test på en onsdag som var svaaaaaaak positiv! Fikk fullstendig sjokk for det hadde jeg virkelig ikke trodd!!!Ville vente et par dager og ta en digital-test, for da kan jo ikke resultatet feiltolkes!! På lørdags morgen tok jeg testen og det lyste GRAVID mot meg med en gang!! Pakka inn den testen sammen med en body, på bodyen var det et stort hjerte med skriften "Daddy forever" på! Vekte han litt senere den dagen, la meg i armkroken hans og sa jeg hadde en liten gave til han! "Hvorfor det??" sa han... Jo, jeg synes du fortjener det kjære!! Han pakket opp gaven, kikket på bodyen og sa joda, den var jo kjempesøt den!!! Men han tok liksom ikke hintet! Se på den pinnen ved siden av da, han lurte på hva det sto der? "Huh"!!!! Er du gravid????? :D:D Måtte jo si ja på det da! Ble så glad at han nesten begynte å gråte! Nå fikk kattepusen vår en kattunge den dagen også, så det var virkelig en gledens dag!!! :D:D
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Jeg testa positiv den 13 aug,Lykkens dag!! Først testa jeg med QR og billigtest (dagen før) og der viste en svaaak strek,og sånt blir man jo bare stressa av så det første jeg gjorde dagen etterpå var å kjøpe en Cb digital. Tenkte jeg skulle vente til sambo var komt hjem fra jobb på ettermiddagen,gikk ned på badet og gjorde mitt.Hadde aldri i verden forestillt meg den følelsen det er å få en tekst som GRAVID lyse mot meg.Det eneste jeg tenkte var at det står sikkert Ikke gravid som vanlig men neida!Jeg ble overlykkelig og ropte på sambo samtidig som jeg løpte opp trappene med tårer i øynene.Jeg er gravid,herreeeeegud og viste han testen samtidig som tårene rant!!!! Han ble kjempeglad og litt rørt tror jeg;-)Så det var sånn han fikk greie på det,hehe Det som var litt spesielt var at jeg holdt på med spray i forb.med prøverør og det var siste sjanse for å få det til selv før vi begynte med ivf.Så gleden er veldig stor for oss:-)))
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Jeg var hjemme tidlig fra jobb, og hadde hatt mistanke noen dager.. Fant ut at jeg bare skulle ta testen, og den var så positiv som bare det, den!! Jeg ble egentlig mest sjokka, og visste liksom ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg.. så tok jeg mms og sendte til gubben, med teksten: "jeg tror svømmer'ne din har gjort jobben, det +tegnet er ikke til å ta feil av"..da fikk jeg tilbake fullt av smileyfjes og GRATULERER før han ringte meg like etter at meldinga kom..
mamman til karen elisabet. Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 hei jeg tok testen hos legen første gangen jeg og da var jeg en uke over tiden. Vi var begge to på jobb gikk innnom kontoret hannes etter at jeg kom fra lege kontoret. Men han var ikke der men pc sto på gikk inn å skrev på pc " Gratulere Pappa" det tok ikke lange tiden før han var inne hos meg nei med et stort smill om fjeset. dette var planlagt og ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå