Gå til innhold

Nå kaster jeg snart kattungen uuuut!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Fikk oss kattunge-trodde det skulle være såå koselig. Men den er en PØBEL!! Det aller største problemet er en stor plante jeg har på gulvet, som er kjempe dyr. Katten skal HELE tiden hoppe opp i den,klore,herje etc..!!!Pleier å ta den i nakken bort derfra, men har prøvd det så mye at jeg gir opp.

I går kveld klarte den også å knuse ei lampe jeg har hatt i 15 år, som hadde veldig stor personlig verdi for meg:((

Dette er virkelig seriøst: Er det noe jeg kan gjøre for å "oppdra" katten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyr og unger er ikke kompatible med hva som helst. Gjør et valg.

Skrevet

Ps-kan noen legge ut dette på skravle for meg..?

Skrevet

Hvordan trodde du egentlig det skulle være å ha en kattunge?! At den bare lå som pynt i sofaen når den ikke lekte så fiiint med dere? Kattunger klatrer i planter, gardiner og tapeter. Spiser og gnager på ledninger og alt den kan finne, velter det den kommer bort i. Sånn er det bare! Tåler du ikke det så får du omplassere den!

Skrevet

Det du ikke vil at katten eller ungene skal få tak i setter du på et eget rom og lukker døra. Eneste som fungerer her i hvertfal. Når katten blir større kan det bli litt enklere. Om et år eller to er den ikke så leken lengre da går det greiere.

Skrevet

Nu skal du få en oppskrift på å få en veloppdragen og snill katt på max 4 dager.

1. Fyll en sprayflaske med vann

2. Dusj katten rett i trynet hver gang den gjør noe den ikke har lov til. samtidig som du sier nei. men ikke overdriv, katter er lekne dyr.

Etter 4 dager holder det som regel med nei.

Skrevet

Og legg appelsinskall plasser du ikke vil at han skal "undersøke"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...