Gå til innhold

Janne88!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja nå er eg tilbake... eg skal ha jente;) hehe

alt sto bra til. hun hadde vekst avvik på 15% men det gjorde vist ikke så mye. skal tilbake den 3.sept igjen for å se om hun har større vekst avvik eller om det er blitt bedre!

så nå er det bare å gå å vente. håper eg slipper å reise tilbake på ul. HATER hun som var der..!!

Skrevet

Ok, gratulerer med jente =) bra det ikke var noe skummelt da... ligger hun i tverrleie eller?

Skrevet

hode ligger ned nå.. men hun kunne sikkert snu seg igjen. va litt usikkert om hun hadde festet hode.. og hun forbanna kjerringen som var der inne kunne dratt en viss plass.. det var vist min feil at jenta vår hadde vekst avvik pga eg spiste for dårlig!! forbanna f***..

Skrevet

HRREGUD! hva er det for en ting å si da??? mongodame... uff, det er vel ikke å Haukeland vel? Du kan vel ikke for at hun ikke vokser skikkelig? Det kan jo være så mye... Kan være morkaken eller hva som helst... Kan være at kroppen din ikke tar opp skikkelig næring osv osv osv... Trenger vel faen ikke skylde på deg vel?????

Skrevet

eg klikka på hu. eg sa at når eg kom tilbake om to veke så skulle ikkje hu vera der.. så såg hu stygt på meg...

men men. så lenge eg sleppe å sjå hu igjen så skla eg vera fornøyd.. nei. var på stord sykehus..

Skrevet

Bra du sa ifra da! Du får nok en annen neste gang skal du se...

Skrevet

håper det. vis ikke så snur eg i døra... :P

men har du hørt noe idag? fått noe time?

Skrevet

nei de har ikke ringt meg... frister veeeldig å ringe dem og høre men det er vel kanskje litt frekt... eller?

Skrevet

nei. eg hadde ringt!

Skrevet

Ja tror kanskje jeg skal gjøre det... hehe... er sååå nervøs... vil helst få det unnagjort så fort som mulig...

Skrevet

da ringer du nå! ;) !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...