maren86 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg er nå i uke 25 og kjenner liv hver dag. Er en av de heldige som ikke har vært plaget med kvalme, men i morges greide jeg ikke å holde meg før jeg nådde inn på badet og samboer måtte starte dagen med å vaske gulvet:/ Etter dette har jeg måtte springe mange ganger inn på toalettet og har kun nå i den siste timen fått i meg litt salt kjeks og litt cola zero som døyver kvalmen noe som ikke er så positivt siden jeg er diabetiker. Har i tillegg ekstrem hodepine og sover hele tiden. Er dette noe som er normalt? Jeg har plutselig fått en hyperaktiv gutt i magen, magen er ikke lengre så stor og hard som den pleier og jeg har tatt av 1 1/2 kg siden i går... En beskymret førstegangs som håper å få noen tips til hva jeg skal gjøre...
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde dratt til legen ja. Ihvertfall bare for å utelukke svangerskapsforgiftning. Kvalme, trøtthet, hodepine, svimmelhet er noen av symptomene på det.Ikke meningen å skremme deg, men best å sjekke det fortest mulig. Håper det går over snart uansett hva det er. Lykke til:)
may_linn Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg ville ha ringt legen jeg,, bare for og være sikker, og for din del: bli litt tryggere:) ønsker deg god bedring.. *klem*
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg kjenner flere jordmødre, og de anbefaler IKKE noesomhelst lett produkter til gravide. Dette fordi at de falske søtstoffene faktisk er farligere enn alt sukkeret i vanlig brus. Jeg vet at også noen kan reagere på disse stoffene under graviditeten... GOD BEDRING:)
Buick Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Kan jo også vere at du har fått mageinfluensa sidan det kom så plutseleg.
maren86 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Takk for alle rådene. Ringte føden og de ba meg komme opp med en gang for de misstenkte at jeg hadde fått akutt svangerskapsforgiftning. Kom nettopp hjem og det var ikke en svangerskapsforgiftning, men ett kraftig virus... Du som skrev at jordmødre ikke anbefalte lett produkter, det er jo i grunnen sant, men kan jo ikke akkurat drikke vanlig cola når jeg er diabetiker... Så nå får jeg bare håpe at dette her gir seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå