Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Lurer på hvordan renselsen er for andre. Vet ikke hva som er normalt. Føler at jeg ikke slutter med å blø. Er vel litt mindre nå og anderledes i fargen. Men det lukter litt. Er dette vanlig? Noen andre som har det sånn? Håper ikke at jeg får betennelse. Har ikke feber og ikke vondt i magen. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Her er alt vanlig. Noen blør lite, andre mye. Hvor lenge siden er det siden fødsel da? Du blør gjerne i 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå