Gjest frøkenvetikke Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hva anbefaler dere? Reiseselskap, fly, sted...
Gjest frøkenvetikke Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ingen som har vært der? Synes det ser helt paradisaktig ut jeg...
Lille Filur Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jo har det, men da var det ikke jeg som ordnet reisa så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Det er veldig paradisaktig der=) Anbefaler å reise litt rundt jeg. Kanskje ikke bare bo på ett hotell, men bytte halvveis i perioden dere er der så kan dere se forskjellige sider av øya? Om dere orker da hehe
Expat Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja, paradisaktig er det! Det er ikke mye praktisk jeg kan fortelle deg (jeg var der i forbindelse med jobb, hadde noen dager på lykke og fromme)... Stort sett, kommer du deg ut av hovedstaden er paradiset forran døren...
Pølsa Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg har vært der, og det er paradisisk....Vi dro i juni-juli, da er det vinter der og akkurat passe temperaturer, mellom 20 og 27 grader på dagtid, og ca 22 grader i vannet. Vi reiste med British Airways via London, og det kan lønne seg å søke litt rundt på nettet etter billetter, da det er store prisforskjeller. Vi leide en bungalow hele den tida vi var der (5 uker), og betalte ca. 15.000 for hele den perioden. Bungalowen var svært velutstyrt, med 3 soverom, vaskerom, bra bad, deilig hage og egen vaskehjelp...Ca. 10 minutter å gå til stranda Mauritius er barnevennlig (deilige langgrunne strender og få skumle dyr/ sykdommer), billig og fantastisk vakkert! Bare spør meg her inne om det er noe spesielt du lurer på.
Expat Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Bare at man skal ha badesko på for det er en sånn piggfisk man kan trampe på. Det er det eneste som er skummelt på Mauritius. En annen lur ting, man kan, relativt rimelig, leie en taxi for en dag, da tar de deg med rundt opp i fjellene (det er et av hinduenes mest hellige tempel oppi den utdødde vulkanen der med innpåslitne, hellige apekatter...), det er en fin zoo med krokodiller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå