Monajenten Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hmmm....njaaaa kanskje. Trooooor kanskje at mamma hadde klart å finne riktig person til meg. Uten at jeg er 100 % sikker, hihi;) Men har kjæreste da, så slipper den problemstillingen:-p
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Må jammen si at de sier mye dumt *ler*
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Er vel måte på hvor PR-kåt man kan bli. Synst jeg ser min mor hadde blitt med på noe slik.
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Tenkte på om dere hadde gjort det for deres barn? Vel, jeg hadde ikke gjort det! Og det hadde ikke moren min gjort for meg heller, like så greit for hadde aldri meldt meg på hehe..
Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Syns det programmet er fascinerende teit... "åå, vær så snill, velg min datter slik at hun kan bli pult på første date"!!! Typisk amerikansk, da...
Helene <3 Sarah Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Jeg ler alltid rått når fyren helt tydelig velger ut i fra utseende på mora, og datteren er den minst pene av deltagerne.. SURT DET SHALLOW HAL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå