Gå til innhold

emmaljungavogn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type av emmaljunga vogn ville dere ha valgt...?? og farge?? er så masse og velge i ,vanskelig og bestemme seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har valgt en edge duo i svart, kjempefiiin:o)

Skrevet

Jeg ville valgt en edge duo i enten svart eller den fargen som heter elk! Utrolig fine vogner! Blir nok en av de her i gården iallefall!

Skrevet

ja,har merka at det er en del som ville valgt den typen...er vogna tung?? (har en del braaaaatte bakker her)

Skrevet

velger du sportsunderstellet er vogna litt tyngre enn andre ja. Men tror ikke man merker så mye til det når man triller i bratte bakker. Har man derimot dårlig rygg kan det være tungt å få løftet den inn og ut av bil. Iallefall dersom du må gjøre det ofte. Har selv trillet mye med mitt tantebarn i en edge duo med sportsunderstell, og synes ikke det var spesiellt tungt i bratte bakker! Men du kan velge et lettere understell dersom du ønsker det! (3 typer)

Skrevet

Har kjøpt/bestillt Emmaljunga Edge Duo i jungel-farge(kakifarget grønn/beige) Har valgt sportsunderstell,syntes det så mer solid ut,og så likte jeg utseendet på det bedre,men aner ikke om det er så mye forskjell på dem annet enn utseendet,det sjekka jeg aldri!

Skrevet

Vi har den og bor i 3.etasje i et stort hus uten heis..må nok bære henne opp men har prøvd å det var ikke så tungt som jeg trodde..

Skrevet

Vi kommer nok til å kjøpe en Edge Duo vogn i enten sort eller marineblå. Greit med en nøytral mørk farge når vi ikke vet kjønnet.. :)

Skrevet

Egde duo.Svart..Den er bare så fiiin:):)!!!!

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Edge Duo i fargen moonlight. Den er mørkeblå med litt grått på, kjønnsnøytral ;) Er meget fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg har Edgen med classic understell. Og er veldig fornøyd. Da er den ikke så tung

Skrevet

jeg har citycross. elsker den vognen. kjempelett å trille. kan håndtere den med en hånd. pluss at hjulene er store og kraftige. gikk fint selv i vått gress. et pluss er jo også at du kan snu både bag og sportsvogndel i den kjøreretningen du ønsker. og så er den jo utrolig fin å se på.

Skrevet

har forresten fargen blue pacific. mørkeblå med lyseblått på. nyydelig

Skrevet

2 kg i forskjell på vanlig understell og sportsunderstell (sportsunderstellet veier 2 kg mer). Det fikk ihvertfall vi beskjed om på babyshop.

Skrevet

edge duo sort har vi kjøpt. Den vogna er bare så fin, gleder meg til å få tatt den i bruk med baby oppi :) Synes ikke den er tung, men folk er jo forskjellig du vet jo selv hvor sterk du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...