MissiCippi Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Noen som har oversikt over neste fullmåne? Husker d var noen som skrev noe om d for en stund siden.. At d var så mange fødsler på den tiden. Begynner å nærme meg termin nå og lurer på når neste "rush" er?? ;-)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 på sykehuset sier de at den er halv i dag og full den 28 aug..da har min mann bursdag, og siden jeg har termin 1 sept, tror alle at jeg føder da..hihi..siden jeg kom hjem fra føden i dag med svake rier som ikke gir seg så er det jo fult mulig..hihi
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ny statistikk viser at det er ingen oppgang i fødsler rundt fullmåne:( Selv om man tidligere trodde dette.. Egentlig gjør det ikke så mye for meg siden jeg helst ikke vil vente til fullmåne, da er det jo ikke lenge til jeg blir satt i gang uansett liksom.. (termin i morgen)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jaja, forresten da trenger jeg jo "bare" gå en uke over termin:P Men hvis det uansett ikke stemmer så hjelper jo det lite.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå