Prish Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hun er 5 mnd. nå og jeg gav henne fra feil flaske... Hun likte den uansett bedre enn den naturelle. Er ikke noe farlig med det vel?
Nurse80 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Nei, min har fått bare tran med sitron-smak. mikke mus-tran og kaptein sabeltann-tran siden han var 6 uke. Det er det eneste han vil ha. Tror ikke det er sitrus i tranen, bare smak.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 ikke no farlig det.. prøvde det selv til min 5 mnd gamle gutt men han syntes ikke det var no godt... så han får d vitamin dråper..
prekæs Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg spurte helsesøster, siden vi voksne spiser med sitron. Hun sa vanlig tran fram til et år.
prekæs Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 tror likevel ikke det gjør noe at du tok feil:)
Kamomille Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Det er enten sitrus eller e-stoffer som gir smak på tranen (varierer litt fra merke til merke). derfor er smakstilsatt tran ikke anbefalt for de under 3 år - det har rpodusentene selv gått ut og bekreftet. Sitrus er allergifremkallende og e-stoffer skal man jo hetl ikke ha i seg...... Det har nok ingen betydning at du gav fra feil flaske en gang, men jeg ville ikke gitt det hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå