Gå til innhold

noen fra moss her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er mamma til ei herlig jente på 3 år, vi har akkurat flyttet til moss og har så lite venner og nettverk rundt oss, noe vi syns er litt leit. skulle gjerne hatt noen omgangsvenner med jevngamle barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å sette annonse i Foreldre og barn.

Skrevet

Hei på deg:)

 

Jeg har ei snuppa som er like gammel som din (var 3 i juni) selv er jeg veldig snart 38, gift med en vestfolding og bosatt i Moss.

 

Send meg en pm, så kan vi kanskje snakkes mer på mns, om du har det:)

 

Alltid hyggelig med nye bekjentskaper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...