Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er mamma til ei herlig jente på 3 år, vi har akkurat flyttet til moss og har så lite venner og nettverk rundt oss, noe vi syns er litt leit. skulle gjerne hatt noen omgangsvenner med jevngamle barn
blond Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Du kan prøve å sette annonse i Foreldre og barn.
bente69;) Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hei på deg:) Jeg har ei snuppa som er like gammel som din (var 3 i juni) selv er jeg veldig snart 38, gift med en vestfolding og bosatt i Moss. Send meg en pm, så kan vi kanskje snakkes mer på mns, om du har det:) Alltid hyggelig med nye bekjentskaper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå