Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Dette er ILLE altså! Min søster er her og skulle se etter ungene da jeg var i dusjen. Eldste hadde bæsjet på seg, er hard i magen og uten at hun så det hadde en klump falt ut. Da jeg kom ut av dusjen så jeg han satt med noe i hånda som han smakte på men sa bare ææææsj. Jeg trodde han hadde funnet en gammel brødbit men gikk helt i fistel da jeg så det var.......... BÆSJ!!!! Jeg røsket han med meg, vasket han og pusset tennene. Han var nok bare borti med tunga, men LIKEVEL. Huff jeg ble litt sint på søster med en gang men unnskylte meg ikke lenge etterpå. Det kunne like godt skjedd meg. Den hadde nok bare falt ut da eldste satt og lekte.... HUFF HUFF stakkar unge!!!
Darth Vader Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Blæh. Men det er sånn som kan skje, og det er nok ingen skade skjedd.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 =) sånn som kan skje det.... litt komisk når man tenker på det etter en stund
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Det samme har skjedd her i huset...fysj...jeg fikk helt angst. Vaska og spylte hele ungen og munnen. Slikt skjer, men det er ikke så kjekt når det skjer.
tine29 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hehe,det samme skjedde her for et par uker siden...rimelig ekkelt ja! fikk en smule panikk...Går så bra skal du se:) Det frister sikkert ikke til gjentagelse vil jeg tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå