camillah 2 små Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har termin nå på onsdag, og i morges våknet jeg og hadde blødd litt. Ikke mye. Jeg har hatt noen få kynnere, men ikke rier. Det jeg lurer på er.. Er dette et tegn på at fødselen er i gang? Jeg har hørt at det er et tegn på modning, men man kan kanskje gå "moden" i lang lang tid før fødselen? Er det noen andre her som har erfaring med slike blødninger?
22.12.2009 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk denne tegnblødningen nå torsdag som var, har i dag 11 dager til termin. Jeg fortsatte å blø litt utover dagen så jeg ringte føden og jeg var der inne til sjekk sent om kvelden, de sa da at jeg var begynt å bli moden og at det ville skje noe snart. Har fortsatt ikke skjedd noe. Så man kan jo gå med det en stund før det skjer noe, det er iallefall min erfaring dessverre. Har så lyst å føde snart, er jo så nyskjerrig på den lille:)
camillah 2 små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Okei... Det var nesten det jeg var redd for. At det kan ta litt tid, altså! Jeg hadde håpet jeg kunne komme igang i løpet av en dag eller to!
22.12.2009 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Den samme tanken hadde jeg. Går hele tiden å kjenner etter om det skjer noe, for hver miste tegn så tror jeg det er noe på gang... ha ha... det kan jeg visst bare glemme....Men han kommer vel ut når han er klar, bare jeg slipper å gå over tiden. Det som er litt irriterende er at de venninnene mine som har fått barn har født innenfor et døgn etter at de har hatt tegnblødningen, men det gjelder altså ikke meg.
camillah 2 små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 31.08, kan jeg spørre hvor mye du blødde? Det stoppet opp i løpet av dagen, men kom litt mer nå på kvelden, og da ble jeg litt nervøs... Det kan vel ikke bety at noe er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå