Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Får du beskjed når noen har sendt deg PM eller må du sjekke postkassen?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Det lyser en rosa melding når du logger deg inn på din side at du har ulest post.
It's all about me Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Du må sjekke selv. Går inn på din egene side så står det i en rød boks der hvis du har ulest post.
___ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Gå inn på din egen side nå, så ser du hvordan det ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå