mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 og hentet ampullene til jernsprøytene jeg skal få.For de som ikke har fått det med seg,så sliter jeg med å få opp blodprosent og jernlager og legen vil nå gi meg jernsprøyter,siden jeg ønsker en liten til. Så har jeg også kjøpt clearblue fertilitetsmonitor og testepinner,slik at jeg forhåpentligvis blir gravid fortere. Så i morgen er det til legen å få tatt første sprøyte og å ta ut spiralen.Gleder meg
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Lykke til =) Håper på en graviditet jeg også snart, men tar det helt med ro og har pcos så det kan ta sin tid. Hva kostet fertilitetsmonitoren?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Oisann,jeg betalte ca 1500 for monitoren og testpinner 20 stk som de regner med skal holde i to sykluser.Testpinnene kostet litt over 300 kr,så si en 1100 kr for en monitor
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 (oisann?) Ok, var litt dyre de testpinnene i lengden. Er monitoren mye bedre enn vanlig eggløsningstester?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Hm,du sier at det blir dyrer enn vanlige testpinner,noe jeg ikke vet om jeg vil være enig med deg i.Tespinnene koster jo ca 350 kr for 7 stk og så er det ikke sikkert at du klarer deg med 7 stk i en måned for å finne eggløsningen,så kanskje du trenger to.Da er du oppe i 700 på en månde.To månder 1400 og da har du det jeg har betlat nå for to månder og hvis jeg ikke blir gravid på to månder,så kjøper jeg en pakke med tester igjen til 300,som skal vare i to månder,så slik jeg tenker,kan jeg spare på det,men det spørs jo hvor lang tid det tar. Ja,de mener at dette skal være bedre enn vanlige eggløsningsningstester,da du ser på testen hver dag og du får mer nøyaktig enn en vanlig eggløsnigstest,men det er jo opp til hver enkelt hvordan man tenker og hva man er mest fornøyd med.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hva er monitor og det andre utstyret dere snakker om?
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg sa vel egentlig ikke at det var dyrere, men at det var dyrt i lengden. Har kjøpt testpinner i annet merke der man får 21 tester og 5 graviditetstester for 198 kr, men de er nok ikke like gode.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Nydelig Marius Det er en monitor du bruker gjennom hele svangerskapet,som viser de dagene der nesten ikke er sjangse for å bli graivd,stor og når du er mest fruktbar.Du må kjøpe testpinner,som du bruker på denne.Forstår du hva jeg mener?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 Ja,dyrt i lengden blir det,men det er de med de vanlige testene også.Brukte noen billig tester sist,men de var jeg ikke fornøyd med,men som jeg sa tildligere,det er opp til hver enkelt hva de ønsker å bruke og hva de føler er greit å bruke
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Nja, ikke helt. En monitor man bruker under hele svangerskapet? Da jeg ble gravid var det bare egg.løsningstest jeg brukte. Er det noe av det samme? Nå har jeg ikke tenkt å prøve på noe nytt svangerskap med det første da...men kjekt å vite hva det er;o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2007 Nei,du bruker det ikke under svangerskapet,men mens enn prøver på å bli graivd,for å se når enn har størst sjangse for å bli graivd.
mamma til to=) Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Her er det en som later som hun er mamma til en liten og en stor ja..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2007 jeg er mamma tiL en Liten og en stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå