Expat Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/20/509395.html De sure kommentarene nedenfor kunne de ha spart seg, da. Innlegget var vel humoristisk ment...
Mamma jei Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Haha, morsomt ja! Menn går 5 på vettu! ;o)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Holdt på å le meg igjen, utrolig bra skrevet!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå