Gå til innhold

3d i trondheim..Neeeei..


2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neinei.. å huff å huff.. vakke ledig tilme før slutten av nov/begynnelsen på des. Å så trista.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte du i dag?? Ringte på fredag jeg og fikk 26 september og hun sa at de nettopp hadde åpnet nye timer. Gikk fort dem da i grunn og dæven så heldig jeg var! :-)

Skrevet

Fanken å da :)

 

Jeg som tenkte og bestille 3d nå, men det er vel ingen vits i og med at jeg har termin først på nov..)

Skrevet

Åhh.. ja det var helt fullboka til slutten av nov, begynnelsen av des. Er så typisk min flaks.. Jeg vil jo se lille jeg.. Så nå vurdere jeg å ringe st.olav å kanskje smiske meg til 3d dær..

Skrevet

åhh, ble så irritert da jeg ringte, har termin 27.des, de hadde ikke noe ledig før i midten av des.. forbanna ble jeg...

burde vært flere klinikker som utfører dette da det er så stort marked for det... bare så dere vet der jenter: bestill 3d TIDLIG!!

det skal jeg neste gang iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...