2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Neinei.. å huff å huff.. vakke ledig tilme før slutten av nov/begynnelsen på des. Å så trista..
Athina' Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ringte du i dag?? Ringte på fredag jeg og fikk 26 september og hun sa at de nettopp hadde åpnet nye timer. Gikk fort dem da i grunn og dæven så heldig jeg var! :-)
may_linn Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Fanken å da Jeg som tenkte og bestille 3d nå, men det er vel ingen vits i og med at jeg har termin først på nov..)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Åhh.. ja det var helt fullboka til slutten av nov, begynnelsen av des. Er så typisk min flaks.. Jeg vil jo se lille jeg.. Så nå vurdere jeg å ringe st.olav å kanskje smiske meg til 3d dær..
snart-mams Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 åhh, ble så irritert da jeg ringte, har termin 27.des, de hadde ikke noe ledig før i midten av des.. forbanna ble jeg... burde vært flere klinikker som utfører dette da det er så stort marked for det... bare så dere vet der jenter: bestill 3d TIDLIG!! det skal jeg neste gang iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå